کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصاف شیمیدر قم با نیروی زمینی در آغاز لیگ برتر بسکتبال

خبرگزاری فارس , 4 آبان 1399 ساعت 12:02

تیم بسکتبال شیمیدر قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور رو در روی نیروی زمینی تهران قرار می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز بعد از برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌‌های کشور حالا برنامه بازی‌های دور رفت مرحله گروهی اعلام شده و تیم‌ها از نیمه دوم آبان ماه رسما وارد کارزار رقابت با یکدیگر می‌شوند تا بار دیگر شور و هیجان به بسکتبال کشور تزریق شود.

در این لیگ که با حضور 16 تیم در در گروه هشت تیمی برگزار می‌شود، شیمیدر قم نیز با هدایت مصطفی هاشمی و سرپرستی هادی عامری به میدان می‌رود، تیمی که با توجه به نحوه فعالیت در بازار نقل و انتقالات امسال نسبت به فصل گذشته کاملا تغییر کرده اما همچنان چهره یک مدعی قهرمانی را به خود حفظ کرده است.

نماینده بسکتبال استان قم که از هفته پایانی شهریور ماه استارت تمرینات خود را زده، این روزها در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کند تا در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفانی همچون مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰)، آینده‌سازان تهران و نیروی زمینی رقابت کند.

این در حالی است که تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز و مس رفسنجان در گروه دوم مقدماتی حضور دارند و بازی‌های امسال با توجه به انگیزه بازیکنان برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی به المپیک توکیو در اوج هیجان برگزار می‌شود.

در شرایطی که تیم‌های حاضر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال دیدارهای مقدماتی خود را به شکل متمرکز در تهران برگزار می‌کنند و بعد از آن هر هشت تیم حاضر در هر گروه وارد مرحله پلی‌آف می‌شوند، طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال، شیمیدر قم دو بازی متوالی در روزهای 19 و 20 آبان انجام می‌دهد.

شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم در آغاز مسیر پر پیچ و خم قهرمانی لیگ امسال، نخستین بازی خود را عصر روز دوشنبه نوزدهم آبان ماه در مقابل تیم نیروی زمینی تهران انجام می‌دهند و دومین مسابقه آنها برابر تیم آینده‌سازان تهران برای روز سه‌شنبه بیستم آبان برنامه‌ریزی شده است، اما هنوز برنامه سایر بازی‌ها به واسطه حضور تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا اعلام نشده است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92173

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92173/مصاف-شیمیدر-قم-نیروی-زمینی-آغاز-لیگ-برتر-بسکتبال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir