کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشارکت قمی‌ها در شور نیکوکاری 283 درصد رشد داشت

خبرگزاری فارس , 5 آبان 1399 ساعت 14:34

با وجود شیوع ویروس کرونا و برپا نبودن پایگاه‌های سطح شهر و تعطیلی مدارس، قمی‌ها، امسال با کمک 60 میلیارد ریالی خود که نسبت به سال گذشته 283 درصد رشد داشت، گل کاشتند.


به گزارش قم نیوز سید محمدرضا میره‌ای با اشاره به اینکه جشن همه ساله در آستانه سال تحصیلی جشن نیکوکاری با هدف تأمین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود اظهار کرد: این برنامه امسال با عنوان شور عاطفه‌ها از روز 22 شهریورماه تا 11 مهرماه در بیش از 10 پایگاه ثابت و ادارات تابعه و 50 مرکز نیکوکاری جمع آوری و پرداخت‌های نقدی مردم و خیران نیکوکار از طریق درگاه‌های بانکی و سامانه‌های الکترونیکی و اینترنتی به صورت غیر حضوری انجام شد.

وی با بیان اینکه ارزش مجموع کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها 60 میلیارد ریال بوده است گفت: از این مبلغ 572 میلیون و 500 هزار ریال کمک نقدی و مابقی کمک‌های غیر نقدی شامل امکانات آموزش غیرحضوری و لوازم التحریر به ارزش 54 میلیارد و 800 میلیون ریال است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری پایگاه‌های شور عاطفه‌ها در سطح شهر تصریح کرد: با وجود تعطیلی مدارس و عدم امکان توزیع پاکت‌های شور عاطفه‌ها در مدارس، درآمدهای امسال نسبت به سال گذشته 283 درصد رشد داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم تصریح کرد: کمک‌های مردم نیک اندیش در شور عاطفه‌ها، در اسرع وقت در اختیار دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان قرار گرفت تا این عزیزان مشکلی برای شروع سال تحصیلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92187

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92187/مشارکت-قمی-ها-شور-نیکوکاری-283-درصد-رشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir