کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله علوی گرگانی: دلیل توهین دنیای غرب به پیامبر گرایش روزافزون مردم به اسلام است

خبرگزاری مهر , 7 آبان 1399 ساعت 15:00

یکی از مراجع تقلید در پیامی اعلام کرد: دنیای غرب که استقبال مردم جهان مخصوصاً ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین عاجز می داند.


به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی درباره محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه و جسارت او به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پیامی صادر کرد که به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی «قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر»

بار دیگر سخنان رئیس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملأ ساخت.

دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصاً ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می‌دانند، متمسک به هر وسیله‌ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

گاهی با حمایت از گروه‌های تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

قطعاً آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می‌پروراند محقق نخواهد شد و نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

اینجانب جسارت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم می‌کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.

امید است خداوند متعال ملت‌های مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92219

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92219/آیت-الله-علوی-گرگانی-دلیل-توهین-دنیای-غرب-پیامبر-گرایش-روزافزون-مردم-اسلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir