چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 92219
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله علوی گرگانی: دلیل توهین دنیای غرب به پیامبر گرایش روزافزون مردم به اسلام است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید در پیامی اعلام کرد: دنیای غرب که استقبال مردم جهان مخصوصاً ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین عاجز می داند.
دلیل توهین دنیای غرب به پیامبر گرایش روزافزون مردم به اسلام است
دلیل توهین دنیای غرب به پیامبر گرایش روزافزون مردم به اسلام است
به گزارش قم نیوز آیت الله علوی گرگانی درباره محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه و جسارت او به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم پیامی صادر کرد که به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی «قد بدت البغضاء من افواههم و ما تخفی صدورهم اکبر»

بار دیگر سخنان رئیس جمهور فرانسه آقای مکرون در حمایت از اهانت به پیامبر رحمت و محبت حضرت محمد صلی الله علیه و آله چهره واقعی آنان را در اسلام ستیزی بر ملأ ساخت.

دنیای غرب و کشورهای اروپایی که استقبال مردم جهان مخصوصاً ملت‌های اروپا را به اسلام مشاهده کرده و خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز می‌دانند، متمسک به هر وسیله‌ای شده تا چهره این دین را در نزد عموم مردم مخدوش کنند.

گاهی با حمایت از گروه‌های تکفیری و گمراه و میدان دادن به آنان در نشان دادن چهره خشن از اسلام و گاهی نیز با تمسخر و اهانت به مقدسات اسلامی همچون قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله تلاش در دور کردن مردم از تعالیم الهی این دین دارند.

قطعاً آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می‌پروراند محقق نخواهد شد و نقشه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.

اینجانب جسارت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را محکوم می‌کنم و بهانه آزادی بیان در غرب نباید موجب اهانت به مقدسات ادیان ابراهیمی علیه السلام شود.

امید است خداوند متعال ملت‌های مستضعف جهان را از چنگال استکبار جهانی خلاص گرداند و فرج واقعی را محقق فرماید.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccoiqo.2bqis8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما