کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: صنعتکاران از تولیدکنندگان موفق الگو بگیرند

خبرگزاری مهر , 7 آبان 1399 ساعت 18:04

استاندار قم گفت: سازمان‌ها و صنایع باید یادگیرنده باشند و از سایر واحدهای فعال الگوگیری کنند و کارآفرینان می‌توانند با تعامل و مشارکت از ظرفیت هم برای پیشرفت و توسعه استفاده کنند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر سه شنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با اشاره به ضرورت توجه ویژه به ساماندهی شهرک شهاب گفت: همه دستگاه‌ها بویژه حفاظت محیط زیست و راه و شهرسازی باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا خدشه‌ای به آن مصوّبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم وارد نشود و سریع‌تر سند واحدهای این شهرک به مالکین منتقل شود.

استاندار قم با تاکید بر حمایت همه دستگاه‌های دولتی استان از بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی هم نباید فرصت‌هایی مانند اعطای زمین دولتی را به منزله گرفتن امتیاز تلقی کرده و آن را مشمول مرور زمان کند.

وی افزود: واحدهای بنکدار که زمین‌های خود را تحویل گرفته‌اند باید حداکثر تا پایان امسال و بر اساس فازبندی طرح با نظارت شرکت شهرک‌های صنعتی استان نسبت به اخذ پروانه بهره برداری اقدام کنند.

سرمست با اشاره به گلایه برخی از واحدها نسبت به کوچک بودن مساحت قطعه‌های واگذار شده گفت: باید زمین‌ها بر اساس متراژ و فعالیت واگذار شوند و وضعیت افرادی که زمین تحویل نگرفته‌اند تا یک سال آینده مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پیشگامی قم در راه اندازی مرکز سرمایه گذاری و تولید گفت: حضور مستمر و مؤثر نمایندگان بخش دولتی در این مرکز می‌تواند موجب هماهنگی دستگاه‌ها و کاهش بروکراسی اداری شود.

استاندار قم افزود: سازمان‌ها و صنایع باید یادگیرنده باشند و از سایر واحدهای فعال الگوگیری کنند و کارآفرینان می‌توانند با تعامل و مشارکت از ظرفیت هم برای پیشرفت و توسعه استفاده کنند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92221

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92221/استاندار-قم-صنعتکاران-تولیدکنندگان-موفق-الگو-بگیرند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir