کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستادهای مردمی مبارزه با کرونا وارد میدان شوند

خبرگزاری فارس , 7 آبان 1399 ساعت 16:18

استاندار قم ضمن درخواست از گروه های داوطلب مردمی و جهادی و همچنین خیّرین برای مبارزه با کرونا اظهار کرد: ستادهای مردمی مبارزه با کرونا باید همانند موج اول این بیماری وارد میدان شوند.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست که ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سخن می گفت با محکوم کردن جسارت اخیر مقام فرانسوی نسبت به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی (ص) تصریح کرد: ما قدردان رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم، ضمن آن که باید قدردانی خود را از این نعمت الهی در عمل و با پایبندی به این رهنمودها نشان دهیم.

وی افزود: یکی از بحث های مطرح شده در این ستاد پیشنهاد حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برای بازگشایی شبستان امام خمینی (ره) بود که البته برای هر نوع تصمیم گیری باید نظر فنی دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت لحاظ شود.

استاندار قم ادامه داد: به هر حال یکی از ملاحظات بازگشایی این شبستان مربوط به ورود به فصل سرما و برای رفاه حال زائران عزیز است، اما در عین حال باید توجه داشت که این روند نباید انگیزه ای در مردم برای افزایش سفر به قم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: البته انتظار بنده این بود که تصمیم گیری نهایی درباره این موضوع در جلسه امروز اتخاذ شود، اما با توجه به ضرورت نظارت های تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی و لزوم همکاری کامل آستان مقدس فاطمی با رعایت شیوه نامه ها، تصمیم نهایی را به هفته بعد موکول می کنیم.

سرمست همچنین گفت: آمار نشان می دهد که برخی صنوف و مشاغل استان در زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی مبارزه با کرونا، نمرات قابل قبولی ندارند که این امر باید سبب نظارت بیشتر بر آنان باشد.

استاندار قم با اشاره به رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا از گروه های مردمی و جهادی و همچنین خیّرین خواست تا با توجه به فرمایشات معظم له، باز هم همانند موج اول کرونا و برای خدمتگزاری بیشتر وارد میدان شوند.

وی در پایان سخنان خود از شرکت آب و فاضلاب استان برای اجرای طرح اصلاح شبکه تشکر و خاطر نشان کرد: این کار که با همکاری همه دستگاه های استانی ستاد بحران انجام گرفت، نمونه یک کار موفق و مدیریت خوب بحران بود که سبب شد تا برنامه حتی 24 ساعت زودتر از زمان مقرر به پایان برسد و خطوط آب شهری به حالت عادی و طبیعی خود بازگردد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 92224

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92224/ستادهای-مردمی-مبارزه-کرونا-وارد-میدان-شوند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir