کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم خواستار اصلاح شیوه اطلاع رسانی شد

خبرگزاری مهر , 7 آبان 1399 ساعت 18:34

استاندار قم با اشاره به ضرورت اصلاح شیوه اطلاع رسانی درباره کرونا گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای بخشی از زوایای خطرناک ویروس کرونا را به صورت مؤثر به جامعه منتقل کرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران قم در سالن کرامت استانداری با تاکید بر ضرورت اصلاح در شیوه‌های اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای بخشی از زوایای خطرناک ویروس کرونا را به صورت مؤثر به جامعه منتقل کند و در رابطه با خطر کرونا باید از هرگونه پراکنده‌گویی در بین مسئولان و افراد تأثیرگذار خودداری شود.

استاندار قم در ادامه با اشاره به شرایط متفاوت شیوع کرونا در استان‌های قم و خراسان رضوی گفت: باید طبق شرایط مطابق همان استان تصمیم‌گیری شود و بازگشایی شبستان‌های حرم روی دلیل قانع کننده‌ای برای کاهش محدودیت‌ها در قم نیست.

وی بازگشایی حرم مطهر را انگیزه‌ای برای سفر از استان‌های دیگر به قم عنوان کرد و افزود: نظر کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی قم مبنای تصمیم استان در بازگشایی شبستان‌های حرم مطهر است.

سرمست در ادامه با تاکید بر نظارت بیشتر بر اماکن بین‌راهی، مطب‌ها و رستوران‌ها گفت: کمک‌های مومنانه در شرایط معیشتی ایجادشده در اثر کرونا باید تداوم داشته باشد.

وی در پایان از نیروهای جهادی و طلاب درخواست کرد مانند موج اول کرونا به کمک کادر درمان بیایند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 92231

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92231/استاندار-قم-خواستار-اصلاح-شیوه-اطلاع-رسانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir