پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 92252
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «لبیک یا رسول الله» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «لبیک یا رسول الله» از این رسانه به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
برنامه «لبیک یا رسول الله» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «لبیک یا رسول الله» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به ویژه برنامه هفته ولادت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: برنامه لبیک یا رسول الله به این مناسبت تولید شده که از تاریخ 10 تا 15 آبان ماه از ساعت 9:30 تا 11 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیان جلوه‌های زیبای شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) و راز و رمز محبوبیت حضرت موضوع کلی این برنامه است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به دیگر محورهای موضوعی این برنامه گفت: راز محبوبیت پیامبر(ص)، اسوه حسنه و رحمت للعالمین، بیان جلوه‌های رفتاری و شخصیتی پیامبر گرامی اسلام(ص) و بیان جایگاه شخصیتی پیامبر در قرآن و روایات را می‌توان از دیگر موضوعات این برنامه نام برد.

وی علت دشمنی و توهین غرب با پیامبر(ص) و ضرورت توجه مسلمانان به این توطئه‌ها، ویژگی‌های پیامبر(ص) در مقایسه با سایر انبیا و ضرورت حمایت همه جانبه از پویش لبیک یا رسول الله در فضای مجازی را از دیگر محورهای موضوعی این برنامه ذکر کرد.

محمودی عنوان کرد: این برنامه از بخش‌‌های گفتار، کارشناسی، روایت، نمایش، شعرخوانی در مدح حضرت پیامبر(ص)، طرح اجرای پویش لبیک یا رسول الله(ص) و بهره‌مندی از فضای مجازی و رادیو نما تشکیل شده است.

وی یادآور شد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه کننده، سردبیر و نویسنده و رضا حبیبی و حمید سوری گویندگان این برنامه هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj88eh.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما