چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : 92330
منبع : خبرگزاری تسنیم

مثبت بودن 62 درصدی نمونه‌های کرونا در قم

قم نيوز : معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: از وضعیت رعایت‌کردن پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری‌ها از سوی اصناف و هم مردم گلایه‌مند هستیم این وضعیت در قم نامطلوب است.
مثبت‌بودن ۶۲درصدی نمونه‌های کرونا در قم/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم نامطلوب است
مثبت‌بودن ۶۲درصدی نمونه‌های کرونا در قم/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قم نامطلوب است
به گزارش قم نیوز سیامک محبی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به عملیات بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه با توجه به هشدارهایی که داده شده است وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم از سوی اصناف مختلف و مردم نامطلوب است و ما گلایه‌مند هستیم، اکنون قم ازنظر بروز و هم ابتلا در وضعیت متوسط قرار دارد.

وی تصریح کرد: اکنون با توجه به افزایش فعالیت مراکز جامع سلامت در قم 50 درصد تست‌های گرفته‌شده از بیماران در این مراکز صورت می‌گیرد و طبق آمارها در هفته گذشته 62 درصد از این تست‌های گرفته‌شده مثبت بوده است.

به‌گفته وی؛ وضعیت پروتکل‌های بهداشتی در زندان‌های استان درحالی‌که در هفته‌های گذشته مطلوب بود در هفته گذشته هم مانند دیگر اصناف قم روند کاهشی را داشته است، دستگاه‌های اجرایی و ادارات استان هم گزارشی از روند وضعیت موجود خود به مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ارائه نمی‌دهند و همکاری آن‌ها در این شرایط نامطلوب است.

گیم‌نت‌های پرخطر در قم

رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: باوجود اعمال محدودیت‌های کرونایی طی هفته‌های گذشته هنوز هم گیم‌نت‌های استان با آمار بالای حضور نوجوانان و جوانان روبه‌رو است، محل بازی در قم دارای شرایط پرخطر و چالش‌زایی است و مطب‌های پزشکان ما هم وضعیت خطرناک و نامطلوبی دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgzw9y.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما