چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 92344
منبع : خبرگزاری فارس

تالارها تنها مجاز به استفاده از ظرفیت رستوران هستند/برگزاری مراسم ممنوع

قم نيوز : بر اساس آخرین محدودیت های کرونایی که در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم اعلام شد تالارهای پذیرایی تنها مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت رستوران خود هستند و برگزاری مراسم ممنوع است.
تالارها تنها مجاز به استفاده از ظرفیت رستوران هستند/برگزاری مراسم ممنوع
تالارها تنها مجاز به استفاده از ظرفیت رستوران هستند/برگزاری مراسم ممنوع
به گزارش قم نیوز این محدودیت ها تا بیست و سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت و 25 مرکز استان کشور و از جمله قم را شامل می شود.

غیرحضوری بودن فعالیت مدارس و دانشگاه ها و همچنین غیرفعال بودن تمامی آموزشگاه ها، کتابخانه ها، استخرهای سرپوشیده، سالن ها سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه ها و باغ موزه ها، آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی و همچنین عدم برگزاری آزمون های حضوری از جمله این محدودیت هاست.

در عین حال درباره مساجد و مصلاها به این نکته اشاره شده که تنها ادای نماز یومیّه در صحن آن ها مجاز است.

عدم برگزاری مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها و همچنین تعطیلی باشگاه های ورزشی، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه ها و قلیان سراها از دیگر محدودیت های اشاره شده است.

البته اعلام این محدودیت ها واکنش محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم را به دنبال داشت و وی خواستار تصریح در اعلام ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی با توجه به وضعیت شکننده قم شد.

استاندار قم در این باره تصریح کرد: این محدودیت ها به ممنوعیت برگزاری هر گونه مراسم و تجمع هم اشاره دارد و تالارها نیز مشمول همین قاعده یعنی ممنوعیت برگزاری هر نوع مراسم جشن یا عزا هستند.

بهرام سرمست در این باره افزود: تالارهای پذیرایی تنها مجاز به استفاده از یک سوم ظرفیت رستورانی خود و ارائه غذای بیرون بر هستند.

همچنین سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در این زمینه خواستار نظارت های دقیق اتحادیه ها و اصناف بویژه در موضوع فعالیت تالارهای پذیرایی شد که این تذکر مورد تأکید استاندار نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcbafb9.rhb5apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما