پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب : 92352
منبع : خبرگزاری فارس

انتصاب‌های جدید در تیراندازی قم

قم نيوز : مسؤولان جدید پست‌های دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیأت تیراندازی استان قم پس از برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی معرفی و منصوب شدند.
انتصاب‌های جدید در تیراندازی قم
انتصاب‌های جدید در تیراندازی قم
به گزارش قم نیوز تیراندازی از جمله رشته‌های ورزشی موفق و مدال‌آور برای ورزش قم سال‌های اخیر ورزش قم است که اوج موفقیت آن در سال 2015 با درخشش یکی از دختران مستعد و نخبه این رشته یعنی سیده‌رویا صبح‌خیز و موفقیت وی در کسب نخستین مدال‌ آسیایی تیراندازی قم به رنگ نقره رقم خورد، البته این رشته در گذشته چهره‌ای همچون امیرحسین متوسل را در تیم ملی داشته و تیراندازانی نظیر مینا روحیان و هادی غرباقی نیز از قم عضو تیم‌های ملی در میادین برون‌مرزی بوده‌اند.

البته تیراندازی در سایر بخش‌ها نیز دستاوردهای متعددی را توسط قهرمانان خوشنام خود به دست آورده، مردان و بانوان قم در ترکیب تیم‌هایی با نام‌های مختلف از جمله نظام مهندسی و هیأت تیراندازی در لیگ دسته اول و برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور به میدان رفته‌اند، در انتخابی تیم‌های ملی، رنکینگ‌ها و مسابقات مختلف برنامه‌ریزی شده توسط فدراسیون قابلیت‌های خود و تیراندازی قم را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

در سال جاری که شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی رقابت‌های ورزشی داخل و برون‌مرزی را به حالت تعلیق درآورده، چندین هیأت ورزشی قم به دلیل پایان دوره چهار ساله روسای آنها دست‌خوش تغییر و تحول شدند که یکی از آنها تیراندازی بود و مسوولیت ریاست جدید این هیأت به دبیر سابق یعنی محمدجواد متقیان‌نژاد رسید.

در واقع با پایان چهار دوره چهار ساله ریاست حسین مهره‌ساز و تمام شدن 16 سال حضور این چهره با سابقه و پیشکسوت ورزش قم در راس هیأت تیراندازی، حالا یک چهره جوان ولی با تجربه به نام متقیان‌نژاد در راس هیأت تیراندازی قم حضور دارد و یکی از نخستین اقدامات وی پس از پیروزی در انتخابات مهر ماه، انتصاب سرپرست دبیری و نایب‌رئیسی بانوان هیأت و معرفی یکی از اعضای هیأت رئیسه هیأت تیراندازی بود.

برای این منظور جلسه هیأت تیراندازی استان قم با حضور محمدجواد متقیان‌نژاد و دیگر مسئولان هیأت در باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین برگزار شد و حسین مهره‌ساز به عنوان عضو هیأت رئیسه، علی‌اصغر کلهر به عنوان دبیر هیأت و مرضیه فراهانی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی بانوان معرفی و منصوب شدند.

در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان مسائل و پیشنهادات خود را با مسوولان هیأت در میان گذاشتند و در خصوص برنامه‌های پیش‌روی این هیأت به بحث و تبادل نظر پرداختند، همچنین یکی دیگر از موضوعات این جلسه هماهنگی و همکاری بیشتر کمیته‌ها در پیشرفت اهداف هیأت تیراندازی استان قم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaueno.49num15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما