سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : 92470

استاندار قم: مدیران اجرایی خادم کارآفرینان هستند

قم نيوز : استاندار قم، مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان را خدمتگزار کارآفرینان معرفی و بر ضرورت حمایت عملی از کارآفرینان تأکید کرد.
مدیران اجرایی خادم کارآفرینان هستند
مدیران اجرایی خادم کارآفرینان هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در برنامه «سه شنبه های اقتصادی استاندار قم» در بازدید از دو شرکت بخش خصوصی و همچنین افتتاح یک واحد تولیدی شکلات در شهرک صنعتی شکوهیه با بیان این که این بازدیدها با هدف خداقوت گفتن به کارآفرینان و همچنین رصد مسائل و مشکلات آنان انجام می گیرد اظهار کرد: حمایت همیشگی از کارآفرینان وظیفه ماست و البته در این بازدیدها تلاش می کنیم تا با رفع برخی موانع، امکان توسعه این خدمات را نیز فراهم کنیم.

وی حمایت مدیران اجرایی از طرح های اشتغال زایی کارآفرینان قمی را ضروری خواند و تصریح کرد: مدیران استان باید برای حل مشکلات کارآفرینان در صحنه باشند و اقدام عملی انجام دهند.

استاندار قم ادامه داد: حمایت از کارآفرینان، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در دستور کار دولت است و از این رو مدیران استانی هم باید در عمل حمایت خود را از این افراد حاضر در صحنه نشان دهند.

وی اضافه کرد: اهتمام مدیریت استان، ایجاد بستر مناسب برای جذب و حضور سرمایه گذاران و نقش آفرینی آنان در حوزه اقتصادی است.

سرمست افزود: بازدیدهای اقتصادی از واحدهای استانی این نکته را آشکار می کند که بسیاری از کارآفرینان ما هم در شناخت ذائقه مشتریان و هم در استفاده از فناوری های نوین پیشرفت داشته اند و به همین دلیل نه تنها در بُعد استانی و ملی، بلکه حتی در بازارهای جهانی هم امکان حضور و رقابت دارند.

استاندار قم مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان را خادمان کارآفرینان خواند و گفت: کارآفرینی و تولید در بخش خصوصی یک اولویت است که باید توجه ویژه ای از سوی مدیران به آن و در مقام عمل دیده و دنبال شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbgab9.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما