چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 92487

برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در قم معرفی شدند

قم نيوز : مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان با شرکت 626 نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم و تعیین نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در قم معرفی شدند
برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در قم معرفی شدند
به گزارش قم نوز بیست و پنجمین مرحله استانی جشنواره قرآنی هدهد دانشگاهیان با عنوان «یادواره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در هفت بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، فن آوری، ادبی،هنری و صنایع دستی، تیمی و یک  بخش ویژه با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشگی قم برگزار شد.

با توجه به  ابلاغ آیین نامه جشنواره در بهمن 1398 و هم زمانی آن با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا ثبت‌نام و جذب مخاطبین با تاثیرپذیری از شرایط تغییر کرده و تلاش حداکثری مرکز قرآن و عترت و مدیریت فرهنگی بر حضور در همه مراکز ستادی و درمانی و تبلیغات میدانی و جذب مخاطب قرار گرفته و ابلاغ چند باره آیین‌نامه و اطلاعیه جشنواره قرآن توسط مرکز قرآن و عترت نیز انجام شده است.

در مجموع 626 نفر از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در بخش‌های مختلف جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت در مرحله دانشگاهی با  449 نفر در بخش کارمندی ، 43 نفر در بخش اساتید و 134 نفر در بخش دانشجویی از اواسط شهریور شروع به کار کرد.

بخش آوایی در 14 رشته از نیمه مهرماه شروع شد و بنا بر اعلام بخش‌نامه وزارت به دلیل ضرورت سنجش محفوظات قرآنی با آزمون حضوری، در رشته‌های حفظ 1 جزء، 3 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 و حفظ کل قرآن کریم در سالن مرحوم علامه طباطبایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

در سایر رشته‌های این بخش از جمله قرائت ترتیل و تحقیق، ترجمه‌خوانی و آئین سخن‌نوری با ارسال فایل تصویری به دبیرخانه دانشگاهی جشنواره قرآن و عترت کار دنبال شد و داوری آن نیز انجام پذیرفت.

در بخش معارفی با اعلام زمان‌بندی مسابقه و بارگذاری هزار و 200 سوال در سامانه آموزش ضمن خدمت برای کارکنان و اساتید دانشگاه و سامانه فرادید برای دانشجویان و همچنین ارسال لینک آزمون مجازی و اطلاع‌رسانی سه مرحله‌ای پیامکی به همه شرکت‌کنندگان در سه گروه اساتید، کارمندان و دانشجویان در ده رشته آزمون، به صورت مجازی با همکاری مدیریت تحول اداری و واحد آموزش ضمن خدمت کارمندان و واحد EDC ، در تاریخ  22 مهرماه برگزار شد.

شایان ذکر است، 395 نفردر بخش کارمندی، 36 نفر در بخش اساتید و 115 نفردر بخش دانشجویی در بخش معارفی جشنواره قرآن ثبت نام کردند.


آزمون مرحله نهایی و کشوری این بخش روز یکشنبه 25 آبان‌ماه راس ساعت 12:30 به صورت آنلاین با لینک quran.behdasht.gov.ir برگزار می‌شود و منابع و محدوده آزمون در صفحه نخست همین سامانه بخش آیین نامه موجود است.
داوری بخش‌های این رویداد بزرگ قرآنی اعم از بخش پژوهشی، هنری و ادبی در دبیرخانه ستاد وزارت بهداشت در حال انجام است که به محض اعلام نتیجه به اطلاع عموم شرکت کنندگان دانشگاه خواهد رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjaxeh.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما