پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۷
کد مطلب : 92511
استاندار قم:

تمدید محدودیت گروه‌های شغلی۳و۴/جلسات ادارات مجازی باید برگزار شود

قم نيوز : استاندار قم گفت: محدودیت‌های مربوط به گروه‌های شغلی سه و چهار تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود.
تمدید محدودیت گروه‌های شغلی۳و۴/جلسات ادارات مجازی باید برگزار شود
تمدید محدودیت گروه‌های شغلی۳و۴/جلسات ادارات مجازی باید برگزار شود
به‌گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با تاکید بر ضرورت رعایت محدودیت‌های کرونایی برای توقف زنجیره شیوع کرونا گفت: محدودیت‌های مربوط به گروه‌های شغلی سه و چهار تا اطلاع ثانوی تمدید می‌شود.

وی افزود: انتظار داریم شیوه نامه‌های بهداشتی در ادارات استان به شکل حداکثری رعایت شود تا خود این امر به فرهنگ‌سازی در استفاده از ماسک و رعایت سایر شیوه نامه‌ها توسط مردم کمک کند.

استاندار قم با اشاره به ضرورت نام نویسی نهادها و سازمان‌های دولتی در سامانه سلامت گفت: دستگاه‌های اجرایی و دولتی موظف هستند که گزارش دوره‌ای درباره عملکرد خود در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نظارت بر اجرای محدودیت‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال کنند.

وی با اشاره به اهمیت پیگیری نحوه اجرای مصوّبات مربوط به محدودیت‌های کرونایی توسط کارگروه‌های نظارتی گفت: این مصوّبات مانند قوانین و مقررات دارای ضمانت اجرایی و پشتوانه هستند و هیچ گونه مماشاتی در این زمینه پذیرفته نیست چنانچه دستگاه‌ها و ادارات ناقض شیوه نامه‌های بهداشتی باید به مردم معرفی شوند.

سرمست با اشاره به استمرار ممنوعیت برگزاری هر نوع همایش و گردهمایی با هر عنوان در دستگاه‌ها و نهادها تصریح کرد: جلسات باید تا حد امکان ویدئوکنفرانسی و در صورت ضرورت با حداقل حضور اعضا برگزار شود.

وی از رسانه‌های گروهی و صدا و سیمای مرکز استان خواست گزارش‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی قم درباره کرونا را برای اطلاع رسانی و همچنین کمک به اقناع عمومی پوشش دهند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchzmnw.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما