شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 92558

با تمام توان برای موفقیت شیمیدر قم تلاش می‌کنیم

قم نيوز : کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: هر چه در توان داریم از صمیم قلب برای موفقیت تیم شیمیدر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنیم.
با تمام توان برای موفقیت شیمیدر قم تلاش می‌کنیم
با تمام توان برای موفقیت شیمیدر قم تلاش می‌کنیم
به گزارش قم نیوز پیراهن شماره چهار شیمیدر در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را مهراد آتشی بر تن می‌کند‏، بازیکنی که پدرش از چهره‌های شناخته شده و مطرح بسکتبال ایران است و علاقمندان به این رشته المپیکی سال‌ها صدای دلنشین وی را در گزارش بازی‌های باشگاهی و ملی شنیده‌اند، ضمن اینکه برادر بزرگ‌تر وی یعنی مهران آتشی نیز یکی از مربیان بسکتبال کشورمان محسوب می‌شود.

مهراد آتشی که در این فصل کاپیتان تیم شیمیدر قم محسوب می‌شود‏،‌ به نمایندگی از بازیکنان تیمش در حضور مدیرعامل باشگاه شیمیدر گفت: بسیار خوشحالیم از اینکه در خدمت شما هستیم و حضور شما در جمع بازیکنان انرژی زیادی به همه ما می‌دهد.

وی ادامه داد: از اینکه در مجموعه شیمیدر حضور داریم بسیار خوشحال هستیم‏، کاری که شما به عنوان حامی مالی بسکتبال می‌کنید و از این رشته حمایت مادی و معنوی دارید بسیار قابل تقدیر است و امیدوارم پاسخ این پشتیبانی‌های شما را به خوبی بدهیم.

کاپیتان تیم بسکتبال شیمیدر قم تصریح کرد: از صمیم قلب تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف مد نظر باشگاه انجام می‌دهیم و در این راه هر چه در توان داریم می‌گذاریم.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدر قم در مرحله مقدماتی فصل جدید پیکارهای لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم هستند و در کنار مهرام تهران مدعیان اصلی صعود از این گروه به مرحله نهایی مسابقات این دوره محسوب می‌شوند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcivwa3.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما