قم نيوز : مدیر تیم هندبال پاس قم با اشاره به مشکلات مالی این تیم و لزوم حمایت مسئولان از این تیم ورزشی گفت: هزینه‌ای که برای نماینده قم در لیگ هندبال شده کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان بوده است و این تیم تاکنون ۱۷۰ میلیون بدهی دارد.
مسئولان استان نگاه ویژه ای به مشکلات مالی تیم هندبال پاس قم داشته باشند
مسئولان استان نگاه ویژه ای به مشکلات مالی تیم هندبال پاس قم داشته باشند
به گزارش قم نیوز استان قم ورزشکاران با استعدادی در رشته های مختلف ورزشی دارد که اگر توجه ویژه ای به این عزیزان شود تیم های ورزشی قم در مسابقات کشوری و همچنین ورزشکاران استان در سطح ملی توانایی کسب رتبه های برتر را دارند.

یکی از این تیم های ورزشی استان تیم هندبال پاس قم است که سال گذشته باوجود همه مشکلات مالی به همت جوانان خود توانست دربین 20تیم حاضر در لیگ دسته یک، مجوز صعود در لیگ برتر را بعد از هفت سال کسب کند.

در حالی تیم هندبال پاس با قدرت در حال مبارزه با رقیبان است که در این راستا هزینه ای دریافت نکرده و بدون چشم داشت مادی مشغول فعالیت هستند.

مسابقات لیگ برترهندبال با حضور 12 تیم در دو گروه 6 تیمی از مهر ماه آغاز شده است، بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار می‌شود و نماینده قم در لیگ برتر هندبال از پنج بازی انجام شده 3 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است و دو بازی را نیز واگذارکرده وباکسب شش امتیاز و قرار گرفتن در رده سوم یکی از شانس های صعود به مرحله بعد است.

تیم هندبال پاس قم از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند توجه و کمک مسئولان استان است، تنها کمک مالی مسئولان استان قم در اختیار گذاشتن سالن تمرین و پرداخت مبلغ 25 میلیون از طرف ورزش و جوانان قم بوده است.

 در شرایطی که سایر تیم های لیگ برتری دربهترین هتل ها اسکان دارند، بازیکنان تیم پاس قم درخوابگاه سربازان اسکان دارند و از غذای سربازها نیز تغذیه می‌کنند.

محسن ولیان مدیر تیم هندبال پاس قم اظهار داشت:  جوانان ورزشکار خوب و آینده داری در این تیم مشغول فعالیت هستند که با توجه به اینکه برخی از این ورزشکاران کمتر از 18 سال سن دارند، در صورت حمایت از این تیم هندبال قم آینده درخشانی دارد.

ولیان بابیان اینکه70 درصد اعضای تیم هندبال پاس قم از ورزشکاران بومی قم هستند، گفت: به‌جز 2 بازیکن همه ورزشکاران تیم زیر 23 سال سن دارند، تنها کمک مالی مسئولان استان قم در اختیار گذاشتن سالن تمرین و پرداخت مبلغ 25 میلیون از طرف ورزش و جوانان قم بوده است.

وی با اشاره به مشکلات مالی تیم هندبال پاس قم و لزوم حمایت مسئولین از این تیم ورزشی گفت: تیم های دیگر در لیگ هندبال میلیاردها تومان هزینه کرده‌اند ولی هزینه‌ای که برای نماینده قم در لیگ هندبال شده است کمتر از 300 میلیون تومان بوده است که این تیم تاکنون 170 میلیون بدهی دارد.

مدیر تیم هندبال پاس قم تصریح کرد: با اداره کل ورزش و جوانان، استانداری، شهرداری و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی مکاتبه های مختلفی برای حمایت از این تیم داشته‌ایم که تاکنون به‌جز کمک اندک اداره کل ورزش و جوانان هیچ کمکی از سایر نهادها به این تیم انجام‌نشده است.

ولیان با اشاره به جلسه با رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: همه استان های کشور به تیم های لیگ برتری خود حمایت های بسیار خوبی کرده اند و این در حالی است که در استان قم هیچ مسئولی به ورزش استان به ویژه رشته هندبال پاسخگو نبوده اند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfevd1.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما