دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 92632

پروژه بر زمین مانده در قم نداریم

قم نيوز : رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی به جز سه پروژه که از نظر حقوقی بلاتکلیف است پروژه بر زمین مانده نداریم.
پروژه بر زمین مانده در قم نداریم
پروژه بر زمین مانده در قم نداریم
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در مراسم رونمایی از ۴۰ پلاک معابر و خیابان های قم که در مجتمع امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد بسیار خرسندیم درروزهای مصادف با ورود حضرت معصومه (س) به قم اتفاقات مبارکی در راستای حفظ و حراست از یاد و نام شهدا رخ داد که از آن جمله می توانیم به ایجاد بوستانی به مساحت100 هکتار اشاره کرد که به یاد هر شهید درختی در این بوستان کاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین رونمایی از سردیس ۱۲ شهید شاخص قم و رونمایی از ۴۰ تابلو با نام شهدا از دیگر اقدامات ارزشمندی است که در این ایام انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: ما بر این باور هستیم که برای شهدای گرانقدر باید بیشتر کار کرد و هنوز حق مطلب توسط مسوولان ادا نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مجموعه وظایفی که قانونگذار برای شورا مشخص کرده است، گفت: نامگذاری میادین و معابر از جمله وظایف شورای اسلامی شهر است که شورای پنجم از آغازین روزهای فعالیت خود توجه به شهدا را به عنوان سرلوحه قرار داده است.

جلالی با ابراز خرسندی از انتخاب نام شهدا برای معابر و خیابان های قم، گفت: با تلاش شهرداری تابلوهای مزین به نام شهدا در معابر مختلف شهر قم نصب شده است و بنا بر آمارهای اعلامی درصد بالایی از معابر قم به نام شهدای سرافراز مزین است.

 وی اضافه کرد: خدمت به مردم قم و خانواده شهدا از وظایف مسوولین است و در این راستا لازم است که  به ولی نعمتان خود بیشتر خدمت کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: امروز با وجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی به جز سه پروژه که از نظر حقوقی بلاتکلیف است پروژه بر زمین مانده نداریم اما با وجود پروژه‌های عمرانی که در حال انجام است این شهر هنوز عقب ماندگی هایی دارد که باید از شهدا در این زمینه مدد بگیریم.

 وی اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که از شهر قم به عنوان ام القرای جهان اسلام این پیام منتقل شود که قم شهری زیبا و با مردمی ولایتمدار است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb50b9.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما