دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 92648
با پایان قضاوت مرحله فینال؛

نماینده قم نایب قهرمان مسابقات «تکواندو نمایشی آنلاین» شد

قم نيوز : مسابقات قهرمانی پومسه آسیا به صورت آنلاین در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی برگزار شد که کبری سخایی وطن در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال موفق به کسب مدال نقره این رقابتها شد.
نماینده قم نایب قهرمان مسابقات «تکواندو نمایشی آنلاین» شد
نماینده قم نایب قهرمان مسابقات «تکواندو نمایشی آنلاین» شد
به گزارش قم نیوز مسابقات قهرمانی پومسه آسیا از بیست و دوم تا ۲۴ آبان‌ماه به صورت آنلاین در دو بخش انفرادی استاندارد و ابداعی برگزار شد که هر کشور در هر رده‌سنی می‌توانست حداکثر ۲ بازیکن معرفی کند.

اتحادیه تکواندو آسیا قضاوت‌های صورت گرفته مرحله فینال این دوره از رقابت‌ها را به صورت زنده پخش کرد و در نهایت تیم‌ملی پومسه ایران با کسب یک مدال طلا، ۵ نقره و ۱۱ برنز به کار خود پایان داد.

مسابقاتی که طبق اعلام قبلی از سوی اتحادیه تکواندو آسیا، رده بندی تیمی ندارد و استان قم با داشتن یک نماینده در بخش مردان و یک نماینده در بخش زنان در این رقابت‌ها حضور داشت.

عباس رفیعی در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال و کبری سخایی وطن در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کردند که رفیعی پومسه رو قمی تیم ملی در بخش استاندارد، با قضاوت مرحله فینال و امتیاز ۷.۷۴، در رده پنجم جدول ۸ نفره این رقابت قرار گرفت.

کبری سخایی وطن نیز در بخش استاندارد با قضاوت مرحله فینال و با کسب امتیاز ۷.۵۱، بعد از نماینده کره جنوبی با امتیاز ۷.۸۲ مدال نقره را کسب کرد و نایب قهرمان آسیا شد.

حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی در تیم مردان و فاطمه اسدپور به عنوان سرمربی و مهسا مردانی به عنوان مربی تیم زنان در این رقابت‌ها حضور داشتند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivqa3.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما