دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : 92649
با وجود کسب نتایج مناسب؛

مسئولان قم به نماینده هندبال استان توجه ندارند

قم نيوز : مسئول و بازیکن تیم هندبال استان گفت: مکاتبات با افراد و نهادهای مختلف برای حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال صورت گرفته اما جوابی از آنها دریافت نکردیم.
مسئولان قم به نماینده هندبال استان توجه ندارند
مسئولان قم به نماینده هندبال استان توجه ندارند
به گزارش قم نیوز محسن ولیان ظهر یکشنبه در نشست خبری که در ساختمان هنر و رسانه استان قم برگزار شد با بیان اینکه پس از گذشت ۸ سال تیم بزرگسالان هندبال استان به نام هیأت هندبال در استان قم فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: این تیم با تکیه بر جوانان موفق به کسب رتبه‌های خوب در لیگ دسته یک باشگاههای کشور شد و توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

مسؤول تیم هندبال استان قم با اشاره به اینکه حمایتی از سوی مسئولین استان از این تیم صورت نگرفته است، افزود: مکاتبات با شورای شهر، شهرداری، استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است تا از فعالیت‌های این تیم حمایت شود اما پاسخی از این نهادها دریافت نشده است و امیدواریم ورزشی‌ها بیشتر به فکر جوانان این شهر باشند.

وی با تاکید بر این نکته که جوانان تیم برای موفقیت بدون دریافت هزینه و چشم داشت مادی پای به زمین مسابقه می‌گذارند و برابر آنها ذره‌ای از تلاش خود کم نمی‌گذارند، ادامه داد: بازیکنان در حالی با رقیب‌های میلیاردی در زمین مسابقه رقابت می‌کنند که ۷۰ درصد آنها بومی و در رده سنی ۲۳ سال هستند و همین بازیکنان جوان در لیگ برتر خوش درخشیدند اما این نتایج شایسته نیاز به حمایت مسئولین دارد تا نتایج مناسب ادامه دار باشد.

ولیان با اشاره به اینکه ۱۲ تیم در لیگ برتر حضور دارند و مسابقات لیگ در دو گروه ۶ تیمی در مهرماه آغاز شده و تیم پاس قم در گروه الف مسابقات حضور دارد، گفت: اکنون با کسب ۱۶ امتیاز در رده سوم قرار داریم.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان در راستای حمایت از تیم مبلغ ۲۵ میلیون تومان و زمان تمرین در سالن در اختیارمان قرار داده است، افزود: در دیگر شهرهای کشور شهرداری و شورای شهر از تیم‌های ورزشی حمایت‌های خوبی دارند در حالی که در قم چنین چیزی برای مسئولان تعریف نشده است.

بازیکن پاس ناجا قم با بیان اینکه اگر حمایتی از این تیم هندبال صورت نگیرد، افتخاراتی که این تیم کسب کرده است به خاطره‌ها خواهد پیوست، گفت: با توجه به حضور تیم‌های مختلف در سال‌های گذشته در لیگ‌های مختلف از جمله صبا در لیگ برتر فوتبال و تجربیاتی که نصیب مسئولان شده است نباید بگذاریم به دلیل عدم حمایت از ورزش قم حسرت این روزها بار دیگر نصیب ورزش قم و رشته هندبال و علاقمندان این رشته پرطرفدار بشود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhmeh.uqe8xzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما