پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 9265
با حضور استاندار قم

کانون‌های فرهنگی هنری برتر مساجد قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: در اختتامیه طرح تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور استاندار قم کانون‌های برتر تجلیل شدند.
کانون‌های فرهنگی هنری برتر مساجد قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، مراسم اختتامیه طرح تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور کرم‌رضا پیریایی استاندار قم، اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با تجلیل از منتخبین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، از حجت‌الاسلام حسینی معاون فرهنگی و نشر معارف قرآن و عترت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت‌الاسلام رفیعی جانشین کارگروه مجموعه‌های تربیت محور قرارگاه خاتم الاوصیا (ع) و رمضانی معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان مسئولان مسجدیاور تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از کانون‌های فرهنگی و هنری الزهرا (س) و رهروان شهدا به عنوان کانون‌های نوپا با رشد سریع در بین کانون‌های خواهران و برادران استان قدردانی شد.

در بخش برترین کانون‌های فرهنگی هنری خواهران از کانون‌های طلایه‌داران نور، شهید بهشتی و حضرت علی اصغر (ع) به عنوان رتبه‌های اول تا سوم تقدیر شد.

همچنین در بخش‌ برترین کانون‌های فرهنگی هنری برادران از کانون‌های شهید مصطفی خمینی به عنوان رتبه نخست، کوثرالامین به عنوان رتبه دوم و جیش المهدی به عنوان رتبه سوم با اهدا لوح و تندیس تجلیل شد.

در ادامه این مراسم از کانون‌های سفیران انقلاب،‌ فاطمه‌الزهرا(س)، انصارالحسین، خاتم‌الانبیا(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، امام منتظر(ع) به عنوان کانون‌های شایسته تقدیر،‌ قدردانی شد.

در بخش دیگری از این مراسم از برترین‌های اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در المپیاد‌ها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و قرآنی حائز رتبه‌های برتر شده بودند، تجلیل شد.

در این مراسم ۱۸ سفر کربلا از سوی استاندار، ۹ سفر کربلا از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۵ سفر کربلا از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اعضای این کانون‌ها هدیه شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcd.90n2yt0xka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما