دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : 92652

افزایش ۸ درصدی کشفیات سیگار قاچاق در قم

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم گفت: در ۶ ماه نخست امسال، چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواددخانی در قم کشف شد که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
افزایش ۸ درصدی کشفیات سیگار قاچاق در قم
افزایش ۸ درصدی کشفیات سیگار قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی صبح دوشنبه با اشاره به اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قم در حین کنترل خودروهای عبوری مستقر در محورهای مواصلاتی قم - تهران به یک دستگاه خودروی تاکسی فولکس مظنون می‌شوند، گفت: پس از توقیف و در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۳۴ هزار و ۹۴۰ نخ سیگار قاچاق ناپولی و ۱۲۰ عدد ادکلن قاچاق ساخت کشور فرانسه به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۶۷۵ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۸۵۷ ریال کشف و مراتب در گزارشی برای سیر مراحل رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به تشکیل پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم گفت: پس از احضار متهم و شنیدن اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل ناتوانی در ارائه مدارک، اتهام قاچاق وی محرز و مسلم شد.

وی افزود: این شعبه متهم را علاوه بر ضبط کالای دخانی قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو حامل، جمعاً به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

ریاضی با تاکید بر اینکه آماری درباره میزان کشفیات سیگار قاچاق در قم در دسترس نیست گفت: در ۶ ماه نخست امسال، چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد دخانی در استان قم کشف شد که این مقدار کشفیات نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdx90n.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما