سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 92665

سرانه فضای سبز پردیسان به 22 مترمربع رسید

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: سرانه فضای سبز پردیسان به بیش از 22 مترمربع رسیده است و تنها در برخی بوستان‌ها بحث نورپردازی باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد و شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.
سرانه فضای سبز پردیسان به 22 مترمربع رسید
سرانه فضای سبز پردیسان به 22 مترمربع رسید
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی با اشاره به وضعیت خدمات رسانی شهرداری در منطقه هشت قم، بازدید اعضای شورا از مناطق و سازمان‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از ظرفیت‌های منطقه هشت و شهر قم بوستان غدیر است که سرمایه‌گذاری قابل توجهی هم در آن انجام شده است.

وی با اشاره به شهربازی بوستان غدیر خاطرنشان کرد: این مجموعه با امکانات مطلوبی در حال تکمیل است و تعهدات مجموعه شهرداری در پروژه به موقع انجام شده و سرمایه‌گذار هم آخرین مراحل نصب دستگاه‌ها و تست و استاندارد را طی می‌کند و امیدواریم تا پایان سال تمام اقدامات اولیه انجام شده و پروژه قابل بهره‌برداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار است تسهیلاتی را به سرمایه‌گذار پروژه ارائه کند گفت: امیدواریم بانک عامل به عملیات بانکی تسریع ببخشد تا سرمایه‌گذار بتواند پروژه را به زودی افتتاح کند.

وی خاطرنشان کرد: بوستان غدیر یکی از قطب‌های آینده تفریحی، گردشگری و ورزشی شهر قم خواهد بود.
جلالی با تاکید بر اینکه در حوزه توسعه فضای سبز اقدامات قابل توجهی در پردیسان انجام شده است افزود: سرانه فضای سبز پردیسان به بیش از 22 مترمربع رسیده است و تنها در برخی بوستان‌ها بحث نورپردازی باقی مانده که به زودی رفع خواهد شد و شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchm-nw.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما