قم نيوز : مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به تأکید شهرداری منطقه یک بر توسعه بوستان‌های محلی از اتمام سه بوستان محلی در منطقه یک خبر داد.
تأکید بر توسعه بوستان‌های محله‌ای در منطقه یک/ سه بوستان در منطقه یک آماده بهره‌برداری است
تأکید بر توسعه بوستان‌های محله‌ای در منطقه یک/ سه بوستان در منطقه یک آماده بهره‌برداری است
به گزارش قم نیوز احمد ترکمن با اشاره به تلاش شهرداری منطقه یک برای ایجاد بوستان‌های محلی، اظهار داشت: عمده سرانه فضای سبز منطقه یک فرا منطقه‌ای است و بوستان‌های مهدی و هاشمی که از جمله مساحت‌های مهم فضای سبز منطقه یک است عمدتاً مورداستفاده زائران و مسافران قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم افزود: کاری که در حال حاضر روی آن تمرکز کرده‌ایم ایجاد بوستان‌های محله‌ای است که برای مردم این منطقه کارکرد تفرجی و سلامتی داشته باشد.

ترکمن به آمادگی سه بوستان محله‌ای در منطقه یک اشاره کرد و گفت: زیرسازی و روشنایی و ابنیه این بوستان‌ها انجام‌شده است و آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به موقعیت قرارگیری این بوستان‌ها، افزود: یکی از این بوستان‌ها بوستان محله‌ای متین است که در بلوار فراشاهی خیابان شهید باغی قرارگرفته است.

به گفته مدیر منطقه یک شهرداری قم بوستان کوچه اول محتشم کاشانی و بوستان ممتاز در بلوار فراشاهی از دیگر بوستان‌های محلی در منطقه یک است که آماده بهره‌برداری است.

ترکمن بابیان اینکه در بلوار روحانی یک سری لکه‌هایی برای فضای سبز محلی دیده‌شده است، تصریح کرد: پیمانکار این بوستان‌های محله‌ای هم مشخص‌شده و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از مراحل تملک بوستان دیگری در خیابان محتشم خبر داد و گفت: این بوستان در خیابان محتشم ۴۰ هزار متر است که ۱۸ هزار متر از آن را توانستیم تملک کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری قم به بوستان حاشیه روحانی هم اشاره کرد و گفت: این بوستان ابتدای فاز سه بلوار روحانی قرار دارد و پیمانکار آن مشغول به کار است، ابنیه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پس از این مرحله تأسیسات ادامه پیدا خواهد کرد.

ترکمن با اشاره به تکمیل بوستا بانوان در این منطقه، افزود: بوستان‌های معلم و شهدا نیز در مرحله تکمیل ابنیه قرار دارند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcf0vd1.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما