سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 92674

شروع عملیات عمرانی فاز پنج عمار یاسر در سال ۹۹

قم نيوز : مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به توجه ویژه شهرداری به اجرای پروژه فاز 5 عمار یاسر از تلاش شهرداری برای تکمیل تملکات حدفاصل خیابان معلم تا ممتاز و شروع فاز عمرانی آن تا انتهای سال 99 خبر داد.
شروع عملیات عمرانی فاز پنج عمار یاسر در سال ۹۹
شروع عملیات عمرانی فاز پنج عمار یاسر در سال ۹۹
به گزارش قم نیوز مجید متین فاز ۵ عمار یاسر را یکی از بزرگترین پروژه‌های تملکی شهرداری خواند و اظهار داشت: این پروژه شامل حدفاصل خیابان معلم تا ریل راه‌آهن و اتصال ادامه عمار یاسر به میدان سپاه در منطقه چهار است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم فاز ۵ عمار یاسر را پروژه‌ای با فضای کار بسیار گسترده خواند و تأکید کرد: در سالهای ۸۸ و ۸۹ شهرداری ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت صرفاً برای اجرای این پروژه به فروش رساند اما در مورد روش اجرای این پروژه اختلاف‌نظر وجود داشت.

متین فر بابیان اینکه این پروژه که تا سال ۹۷ تقریباً متوقف‌شده بود از این زمان دوباره شتاب گرفته است، ادامه داد: از سال ۹۷ تا به امروز حدود ۷۰ ملک از معارض‌های این پروژه تخریب‌شده یا در آستانه تخریب است.

وی با اشاره به پیش‌بینی ادامه پروژه، تصریح کرد: تملک حدفاصل خیابان معلم تا ممتاز به مراحل پایانی رسیده و در روزهای آتی وارد فاز عملیاتی می‌شویم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه هم به‌صورت تونل و هم روسطح ادامه پیدا می‌کند، افزود: پروژه فاز ۵ عماریاسر با عرض ۴۵ متر احداث خواهد شد.

متین فر با اشاره به چالش‌های بسیاری که در اجرای این پروژه وجود داشته است، عنوان کرد: بخشی از این وقفه هشت‌ساله در روند اجرای پروژه به این دلیل بوده است که اعتماد مردم جلب نشده بود و برای شروع دوباره نیاز به اعتمادسازی داشتیم تا مردم بدانند عزم شهرداری برای این پروژه جدی است.

وی تاکید کرد: سعی شده است این اعتماد در سال‌های گذشته جلب شود مردم امروز در شهرداری منطقه به‌عنوان سرمایه اجتماعی تلقی می‌شوند که اجرای هیچ پروژه‌ای بدون همراهی و کمک آنها محقق نخواهد شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchk-nw.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما