سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 92675

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه شهر قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از برگزاری آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی 12 پروژه شاخص شهر قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به‌صورت مجازی خبرداد.
آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه شهر قم برگزار می‌شود
آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه شهر قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده از برگزاری آیین افتتاح، بهره‌برداری، رونمایی و آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه شاخص شهر قم با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه قرار بود رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در این آیین در شهر قم حضور یابد، ادامه داد: به دلیل شرایط ویژه کرونایی و برای احترام به دستور العمل‌ها این مراسم به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گفته کلانترزاده، این افتتاحیه‌ها در ادامه برنامه‌های تدوین شده شهرداری به مناسبت ایام روز قم تا سالروز وفات حضرت معصومه(س) طراحی شده است همچنین این چهارمین دوره افتتاحیه‌ پروژه‌های بزرگ در شهرداری قم است که از ابتدای سال شکل گرفته است.

آنطور که وی می‌گوید، در سال جاری ۹۹ پروژه بزرگ در شهرداری قم در دست اجرا بوده که بخشی از آن از ابتدای سال افتتاح شده و بخش دیگری در ماه‌های باقیمانده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اعتبار پروژه‌هایی که روز شنبه افتتاح یا شروع به اجرا می‌شوند، تصریح کرد: این ۱۲ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۴۲۰۰ میلیارد ریال  در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، فضای سبز، تفریحی و … تدوین‌شده است.

کلانترزاده به برخی از موارد شاخص این پروژه‌ها هم اشاره کرد و گفت: باغ پرندگان قم، بوستان محله ۸ پردیسان و پروژه سرمایه‌گذاری بلوار پیامبر اعظم(ص) ازجمله پروژه‌هایی است که با حضور مجازی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciwqa3.t1ary2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما