قم نيوز : هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید مهدی زین‌الدین مراسم توزیع۳۰ هزار بسته معیشتی به یاد این شهید والا مقام و ۶۰۹۰ شهید استان برگزار شد.
مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به یاد شهید زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار شد
مراسم توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی به یاد شهید زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز هم‌زمان با 27 آبان سالروز شهادت شهید مهدی زین‌الدین  و 6090 شهید استان، بسته‌بندی و توزیع30 هزار بسته کمک مؤمنانه به همت کنگره شهدای استان ظهر امروز در مصلی قدس قم برگزار شد.

سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، سردار محمود میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، احمد حاجی‌زاده دبیر کنگره ملی شهدای استان قم، سرهنگ امیر جعفری فرمانده ناحیه ویژه بسیج مقاومت استان قم و برخی از خانواده از شهدا در این مراسم حضور داشتند.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته 30 هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود که برای هر بسته 400 هزار تومان هزینه شده است.

هم‌زمان با سالروز شهادت شهید زین‌الدین و به عدد شهدای استان قم 6000 بسته معیشتی به نمایش درآمد اما 30 هزار بسته معیشتی تهیه‌شده تا 15 روز آینده توزیع می‌شود.

امشب نیز پس از اذان نماز مغرب و عشا یادواره شهید زین‌الدین، سرداران و 6090 شهید استان قم در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

از ابتدای شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه به همت گروه‌های مردمی در چندین مرحله به‌صورت گسترده، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مؤمنانه و اهدا آن به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد جامعه که از قبل شناسایی‌شده‌اند در قالب رزمایش مواسات و همدلی کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0ino.49nu015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما