سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : 92680
سرپرست معاونت تبلیغ حوزه مطرح کرد:

ضرورت استفاده از هنر در تبلیغ/ آموزش طلاب برای تبلیغ بین جوانان

قم نيوز : سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه گفت: اگر مبلغ، روش برخورد با جوان را بداند و در این رابطه آموزش‌های لازم را ببیند، بهتر می‌تواند در عرصه تبلیغ موفق باشد.
ضرورت استفاده از هنر در تبلیغ/ آموزش طلاب برای تبلیغ بین جوانان
ضرورت استفاده از هنر در تبلیغ/ آموزش طلاب برای تبلیغ بین جوانان
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حسین ملأ نوری شامگاه دوشنبه در دومین وبینار معاونین تبلیغ استان‌ها توجه به اثربخشی قوی‌تر در عرصه تبلیغ را یکی از رویکردهای مهم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برشمرد و افزود: طرح جامع هنر، راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و توجه به پژوهش‌های هنری از جمله برنامه‌هایی است که در راستای تقویت اثربخشی تبلیغ در حوزه‌های علمیه اجرا می‌شود.

سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه شناسایی طلاب خلاق و علاقه مند در بحث هنر و ثبت نام آنها در بانک جامع هنر حوزه علمیه از دیگر اقدامات پیش رو برشمرد و افزود: نباید از هیچ مبلغی در استان‌ها غفلت کرد و همه طلاب و مبلغین مستعد شناسایی و آموزش‌های لازم برای استفاده از ابزار هنر در بحث تبلیغ داده و در مرحله بعد، برای امر تبلیغ بکارگیری شوند.

وی افزود: برای انجام بهتر فعالیت‌های هنری در مدارس لازم است فردی عهده دار این مسئولیت شود و این کار را می‌توان با به کارگیری طلاب مستعد عملیاتی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملأ نوری با اشاره به شرایط کرونایی و محدودیت‌هایی که برای آموزش و تبلیغ وجود دارد گفت: در ایام کرونایی که تبلیغ به نوعی تعطیل است، طلاب باید وارد فضای مجازی شوند، ولی برای حضور مؤثر این امر هم نیازمند آموزش و مهارت افزایی است.

وی تبیین معارف دینی برای نوجوانان و جوانان یکی از موضوعات بسیار مهم در بخش تبلیغ برشمرد و افزود: غفلت از نوجوانان و جوانان صدمات جبران ناپذیری برای آینده کشور دارد لیکن نباید مورد غفلت معاونان تبلیغ قرار گیرد.

ملأ نوری افزود: اگر مبلغ، روش برخورد با جوان را بداند و در این رابطه آموزش‌های لازم را ببیند، بهتر می‌تواند در عرصه تبلیغ موفق باشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdce7p8o.jh8wvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما