سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : 92688

رقابت 2 نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون ایران

قم نيوز : رئیس هیات بدمینتون استان قم از رقابت دو تیم به نمایندگی از این هیات در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.
رقابت 2 نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون ایران
رقابت 2 نماینده قم در لیگ دسته اول بدمینتون ایران
به گزارش قم نیوز محمدحسن حسین‌زاده امروز اظهار کرد: با احتساب تیم رعد پدافند هوایی که نماینده استان قم در مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور است و دو تیمی که به نمایندگی از این هیات در لیگ دسته اول به میدان می‌روند، امسال سه نماینده در لیگ‌های کشور داریم.

وی با اشاره به حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور در سال 1399، اضافه کرد: با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های این دوره در فدراسیون بدمینتون، حریفان تیم‌های مردان و بانوان قم نیز مشخص شده و تیم‌ها مشغول تمرین هستند.

رئیس هیات بدمینتون استان قم افزود: مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون مردان کشور در سه گروه با حضور 11 تیم برگزار می‌شود و تیم هیات قم در گروه سوم بازی‌های این دوره با تیم‌های هیات البرز، هیات سمنان و آکادمی مدال قائمشهر به رقابت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در گروه نخست لیگ دسته اول مردان تیم‌های هیات کردستان، ‌هیات کرمانشاه و هیات تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند و در گروه دوم مرحله مقدماتی این لیگ نیز تیم‌های هیات کرمان، هیات خراسان‌رضوی، هیات نیشابور و شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود مسابقه می‌دهند.

حسین‌زاده سپس به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون زنان کشور اشاره و عنوان کرد: تیم‌های این لیگ در دو گروه سه و چهار تیمی با یکدیگر رقابت می‌کنند که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، تیم هیات بدمینتون قم با تیم‌های هیات تبریز، هیات رباط‌ کریم و جوانان ایران زمین تهران به رقابت می‌پردازد، ضمن اینکه در گروه دوم تیم‌های امید پونا، هیات کرمان و کمپ قهرمانان تهران با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند.

وی در پایان به وضعیت تیم رعد پدافند هوایی قم در مسابقات فصل جاری لیگ برتر بدمینتون باشگاه‌های ایران نیز اشاره و عنوان کرد: این تیم با کادر فنی مجرب و بازیکنان بسیار خوب هم اکنون صدرنشین جدول رده‌بندی است و گزینه اول قهرمانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc4eqo.2bqi48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما