چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 92705

بیش از ۵۰ درصد مردم استان قم دارای سهام عدالت هستند

قم نيوز : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قم گفت: ششصد و نود و چهار هزار و۶۷۵ نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.
بیش از ۵۰ درصد مردم استان قم دارای سهام عدالت هستند
بیش از ۵۰ درصد مردم استان قم دارای سهام عدالت هستند
به گزارش قم نیوز عادل علی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند؛ برای برخورداری و انتفاع از سود سالانه، باید در سامانه سجام، ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شرکت سهام عدالت استان قم، به‌عنوان دومین شرکت سهامی عدالت استانی در کل کشور و با نماد «وسقم» با سرمایه بالغ‌بر 5200 میلیارد تومان، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب نموده‌اند از سود و منافع آن، بهره‌مند شوند.

نماینده وزیر اقتصاد در استان قم ادامه داد: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، عضو شرکت سرمایه‌گذاری استانی هستند و با پیگیری‌های متعدد و برگزاری جلسات مختلف در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان، شرکت سهامی عدالت استان قم، توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر مدارک موردنیاز، برای ورود به بورس، اقدام  و موفق شود.

علی پور بیان کرد: ششصد و نودوچهار هزار و675 نفر از مردم استان قم، یعنی بیش از 50 درصد جمعیت استان، دارای سهام عدالت می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: با آزادسازی سهام عدالت، حدود 293 هزار نفر که بالغ‌بر42 درصد مشمولین، هستند، روش مستقیم وحدود 402 هزار نفر یعنی 58 درصد، روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccpmqo.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما