چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 92706

"حُریت و آزادی" از خصوصیات بارز شهید مهدی زین‌الدین بود

قم نيوز : فرمانده دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات شهید مهدی زین‌الدین گفت: حُریت و آزادی از خصوصیات بارز شهید زین‌الدین بود و تأکید داشت که داعیه این را داریم که اسلام مهدوی باید بر کل جهان حاکم شود.
"حُریت و آزادی" از خصوصیات بارز شهید مهدی زین‌الدین بود
"حُریت و آزادی" از خصوصیات بارز شهید مهدی زین‌الدین بود
به گزارش قم نیوز سردار احمد فتوحی شامگاه سه‌شنبه در مراسم بزرگداشت شهید زین‌الدین که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: پاییز سال 58 با شهید زین‌الدین آشنا شدم، این شهید والامقام دارای خصوصیات و ویژگی‌های قابل‌توجهی بود.

هم‌رزم شهید زین‌الدین افزود: در دوران فرماندهی شهید زین‌الدین در جبهه‌های حق علیه باطل با این شهید والامقام بودم و دوران و خاطرات بسیار خوبی از ایشان دارم.

فرمانده دفاع مقدس با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات شهید مهدی زین‌الدین بیان کرد: حُریت و آزادی از خصوصیات بارز شهید زین‌الدین بود و تأکید داشت که داعیه این را داریم که اسلام مهدوی باید بر کل جهان حاکم شود.

سردار فتوحی با اشاره به جهان‌بینی شهید زین‌الدین ادامه داد: این شهید بزرگوار در سخنانی گفت هرچقدر مقاومت و ایستادگی کنیم به همین میزان کفر به سمت نابودی می‌رود، برای اینکه به دشمن حمله کنیم باید ایثار و شجاعت داشته باشیم و همواره به یاد خدا باشیم.

هم‌رزم شهید زین‌الدین تصریح کرد: این شهید گرانقدر در تاریخ 3 مردادماه سال 63 نامه‌ای نوشته است که باید با نیروهای جنگی مشورت و سپس تصمیم قطعی گرفته شود، با یکدلی و یکرنگی از این مشورت "قاطعیت و قاطعیت و قاطعیت" این مهم است و سپس در ادامه نامه می‌گوید باید حسین وار در برابر دشمن بجنگیم و چاره‌ای جز حسین وار جنگیدن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: شهید زین‌الدین در بخشی دیگر از نامه‌اش تأکید می‌کند که تا آخر ایستاده‌ایم و با قاطعیت در برابر دشمن مقاومت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd950n.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما