چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : 92708

روایتی از سجایای اخلاقی شهید زین‌الدین

قم نيوز : هم‌رزم شهید زین‌الدین گفت: این شهید والامقام مفسر و استاد قرآن کریم و از مصادیق شیران روز و عابدان شب و عارف و عابد به‌تمام‌معنا و اقیانوس ادب و معرفت بود.
روایتی از سجایای اخلاقی شهید زین‌الدین/بسیجی که هیچ‌گاه ادعای فرماندهی نداشت
روایتی از سجایای اخلاقی شهید زین‌الدین/بسیجی که هیچ‌گاه ادعای فرماندهی نداشت
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم عمو حسینی از هم‌زمان شهید زین‌الدین شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت این شهید والامقام که در گلزار شهدا برگزار شد، اظهار داشت: سردار زین‌الدین برای رضای الهی فعالیت می‌کرد و بر این موضوع تأکید داشت.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید زین‌الدین افزود: این شهید عزیز مفسر و استاد قرآن کریم و از مصادیق شیران روز و عابدان شب و عارف و عابد به‌تمام‌معنا و اقیانوس ادب و معرفت بود.

هم‌رزم شهید زین‌الدین بیان کرد: این شهید والا مقام درزمینهٔ جنگ دارای نظریات مهم بود و پیش از اینکه خود را فرمانده بداند مسئول می‌دانست، با توجه به اینکه سال‌ها در کنار شهید زین‌الدین بودم خاطرات زیادی با این شهید دارم، در جزایر مجنون و عملیات خیبر شهید زین‌الدین دو ترکش به پایش خورد که یکی سطحی و دیگری عمیق بود، درصورتی‌که ترکش به پایش خورده بود ولی در مقابل بسیجیان پای خود را دراز نکرد.

عمو حسینی با اشاره به عملیات محرم عنوان کرد: شهید زین‌الدین به مدت سه شب نخوابیده بود و در شب چهارم خواب بر ایشان مسلط شد و به خود فشار می‌آورد وموهایش را در دست می‌گرفت.

وی تصریح کرد: من و شهید صادقی و حاج احمد فتوحی و شهید زین‌الدین در عملیات محرم در کنار یکدیگر بودیم که به مدت 20 دقیقه خواب بر چشمان شهید زین‌الدین آمد و با ناراحتی به بیرون رفت و سپس بازگشت و ناراحتی از چهره ایشان مشهود بود که شهید صادقی گفت علت ناراحتی شهید زین‌الدین این بود که مدت کوتاهی خوابیده است.

هم‌رزم شهید زین‌الدین خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس و شهدای عزیز شب و روز خود را می‌گذاشتند و خواب را برای خود حرام کرده بودند، به مسئولین این پیام را می‌دهم که در جنگ تمام‌عیار هستیم و شکل جنگ عوض‌شده و باید خواب را برای خود حرام و شب روز تلاش کرده و هرچه برای مردم خدمت کنیم کم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfced1.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما