چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : 92721

مصادیق جزئی طرح جامع تجمع ها و ترددها مشخص و اعلام شود

قم نيوز : استاندار قم، معاون توسعه مدیریت و منابع خود را موظف کرد تا روز پنج شنبه بیست و نهم آبان ماه، مصادیق جزئی طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها را در استان مشخص و اعلام کند.
مصادیق جزئی طرح جامع تجمع ها و ترددها مشخص و اعلام شود
مصادیق جزئی طرح جامع تجمع ها و ترددها مشخص و اعلام شود
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز و در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به إعمال محدودیت های کرونایی در استان تا روز جمعه سی ام آبان ماه و در ادامه آغاز طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها از روز اول آذر ماه بیان داشت: اصل برگزاری تمامی جلسات استان نیز از روز شنبه اول آذر ماه به صورت غیرحضوری و ویدئوکنفرانسی خواهد بود.

وی اظهار کرد: البته مدیران دستگاه های اجرایی استان موظفند خودشان در جلسات ویدئوکنفرانسی شرکت کنند و شخصا در هماهنگی ها و پیگیری ها حضور داشته باشند.

استاندار قم درباره هماهنگی ها و پیگیری های لازم و نهایی در موضوع مدیریت جامع تجمع ها و ترددها در استان خاطرنشان کرد: هماهنگی امور اطلاع رسانی و کلیّت اجرای این طرح با دانشگاه علوم پزشکی و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، امور اصناف و بازار با معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امور ادارات و دستگاه های اجرایی با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و همچنین امور نظارتی با فرمانداری قم و اداره کل مدیریت بحران استان خواهد بود.

سرمست همچنین از معاون توسعه مدیریت و منابع خود خواست حداکثر تا فردا بیست و نهم آبان ماه، نسبت به تعیین مصادیق جزئی طرح مدیریت جامع تجمع ها و ترددها در استان اقدام کند.

وی افزود: همه توجه داشته باشیم که این تصمیم ها بر اساس شرایط ویژه کرونایی گرفته می شود و از این رو، محدودیت ها از اول آذر ماه به معنای تعطیلی به جز موارد ضروری خواهد بود.

استاندار قم اضافه کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل غیرضروری تعطیل و یا حداکثر تا یک سوم ظرفیت فعالیت می کنند و البته خدمات ضروری مانند بانک ها نیز موظف به تداوم خدمات با 50 درصد نیروی کار خود هستند.

وی همچنین از دستگاه های نظارتی استان خواست تا نسبت به رعایت دقیق شیوه نامه ها حداکثر تلاش و جدیت را داشته باشند.

سرمست ادامه داد: اصناف، نهادها یا دستگاه هایی که درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی در آن ها کمتر از 70 درصد است، باید مشخص و تذکرات جدی به آنان داده شود.

استاندار قم در ادامه حمل و نقل عمومی را از ضروریات خدمات رسانی به مردم برشمرد و گفت: حمل و نقل عمومی تعطیل نمی شود، اما به هر حال باید حداکثر جدیت برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مورد آن ها لحاظ شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca60no.49nuu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما