پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 92731

دبیران جدید انجمن‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شدند

قم نيوز : طی آیینی با حضور مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم از دبیران سابق انجمن‌های علمی این دانشگاه تقدیر و دبیران جدید معرفی شدند.
دبیران جدید انجمن‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شدند
دبیران جدید انجمن‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تودیع و معارفه دبیران انجمن‌های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید کاظم فخرالدین دبیر سابق انجمن علمی دانشکده پیراپزشکی به ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن در سال گذشته پرداخت و گفت: با توجه به رسالت انجمن‌های علمی در بالا بردن سطح علمی دانشجویان کارگاه‌های آموزشی  زیادی توسط این انجمن برای دانشجویان و حتی کارکنان درمانی دانشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور متاسفانه فعالیت‌های این انجمن نیز مورد تاثیر قرار گرفت اما این به معنی تعطیلی کامل انجمن نبوده و ما سعی کردیم در بستر مجازی کارهای علمی را دنبال کنیم.

فخرالدین تصریح کرد: دراین برهه از زمان که تمام فعالیت  به صورت تعطیل یا نیمه تعطیل در آمده است بسترهای وبیناری برای فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی فراهم است اما این بسترها نیز نوپاست و مشکلات خاص خودش را دارد که امیدواریم در آینده نزدیک با پرداختن به فضای مجازی مشکلات این بسترها نیز رفع شود.

در ادامه محمد مهدی شمس دبیر انجمن روانشناسی فردای روشن نیز با اشاره به فعالیت‌های این انجمن اظهار کرد: دانشجویان سرشار از ایده‌های متنوع هستند و اعتماد مسئولان به دانشجویان و جوانان باعث دلگرمی این قشر آینده‌ساز خواهد شد پس انتظار می‌رود برای ایده‌ها و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت دانشجویان هزینه شود و با پشتیبانی از این ایده‌ها انگیزه‌ها نیز مضاعف شود.

افزایش کار دانشجویی در فعالیت‌های فرهنگی و علمی، اشتغال‌زایی در کنار تحصیل، درآمدزایی انجمن‌ها برای اعضای فعال و تامین هزینه رفت و آمد و اینترنت از دیگر مطالبات دبیران در این نشست بوده است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcb8zb9.rhb5fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما