پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 92755

سوهان قم در لیگ امیدهای ایران

قم نيوز : رقبای تیم فوتبال امید سوهان محمد قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال قهرمانی امید باشگاه‌های کشور مشخص شدند.
سوهان قم در لیگ امیدهای ایران / کریمی: با تغییرات 90 درصدی وارد لیگ می‌شویم
سوهان قم در لیگ امیدهای ایران / کریمی: با تغییرات 90 درصدی وارد لیگ می‌شویم
به گزارش قم نیوز با قرعه کشی رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول امید باشگاه‌های کشور، نماینده قم حریفان خود را شناخت، تیمی که ظاهرا قرار است با نام سوهان محمد یا وحدت با حریفان خود رقابت کند، در حالی که کادر فنی این تیم جدید و چهره تیم نسبت به فصل قبل کاملا متفاوت است.

تیمی که امسال به نمایندگی از فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته اول امیدهای ایران به میدان می‌رود در گروه دوم این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های نشاط ساری، رایکا بابل، پاد ساری، پرسپولیس قائمشهر و استقلال بجنورد برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت خواهد کرد.

هدایت این تیم به یکی از مربیان با سابقه فوتبال قم یعنی علی شریفی سپرده شده است، کسی که دوست‌داران فوتبال وی را در تیم وحدت قم خوب می‌شناسند، شاگردان علی شریفی برای صعود از مرحله اول مسابقات باید از سد چهار حریف شمالی عبور کنند، در حالی که مهام پلیمر سال گذشته نماینده قم در این رقابت‌ها بود.

مربی تیم فوتبال امید قم راجع به حضور این تیم در دوره جدید لیگ دسته اول فوتبال امیدهای ایران گفت: با ٩٠ درصد تغییرات وارد مسابقات می‌شویم، چند جلسه تست‌گیری برگزار کردیم و در حال حاضر تیم به صورت کامل تشکیل شده و پنج جلسه در هفته تمرین می‌کند.

احسان کریمی با بیان اینکه رقابت با تیم‌های منطقه شمال کشور به دلیل شرایط آب و هوایی و سبک بازی متفاوت آنها بسیار سخت است، اضافه کرد: از نفرات فصل گذشته تنها چهار، پنج بازیکن حضور دارند، در واقع عمده نفرات تیم را بازیکنان فصل گذشته رده جوانان تشکیل می‌دهند.

مربی تیم فوتبال امید قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور ابراز کرد: زمان برگزاری مسابقات اعلام نشده، اما فکر می‌کنم تا ١٠ روز دیگر بازی‌ها آغاز می‌شود،‌ ضمنا تیم با نام سوهان محمد در مسابقات حضور می‌یابد و در رده بزرگسالان هم در لیگ دسته سوم کشور شرکت می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmqnw.23nimdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما