کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عزاداری سیار در شهر قم به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س)

خبرگزاری فارس , 2 آذر 1399 ساعت 13:20

مسؤول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری مراسم روضه‌خوانی و مداحی سیار در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در پنج منطقه از شهر مقدس قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) سفیران کریمه شامل چند خادم و یک مداح به همراه پرچم متبرک آستان مقدس به بیمارستان‌ها و منازل خانواده شهدای سلامت و طلاب جهادی برای اهدای متبرکات و روضه خوانی و مداحی خواهند رفت.

وی افزود: همچنین ۵ منطقه در قم تدارک دیده شده است که مادحان اهل بیت(ع) در این مناطق به روضه خوانی و مداحی سیار می‌پردازند که این مناطق عبارت از انتهای نیروگاه، شاه ابراهیم، خلجستان، بلوار پیامبر اعظم و بلوار ۱۵ خرداد می‌شود.

مسؤول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) نمایشگاه دائمی حریم حرم که در پارکینگ شرقی حرم مطهر واقع شده است با اختصاص هشت غرفه ویژه از ساعت ۹ الی ۲۰ به صورت یکسره به تبیین ابعاد زندگانی این بانوی کریمه می‌پردازد.

وی گفت: علاوه بر این نمایشگاه، دیوار نگاره‌های صحن صاحب الزمان(عج) نیز با به نمایش گذاشتن ۲۳ طراحی هنری پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و زندگانی ایشان به استقبال سالروز رحلت شهادت گونه کریمه اهل‌بیت(س) رفته است.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 92811

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/92811/عزاداری-سیار-شهر-قم-مناسبت-سالروز-رحلت-کریمه-اهل-بیت-س

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir