قم نيوز : مسؤول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری مراسم روضه‌خوانی و مداحی سیار در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت معصومه(س) در پنج منطقه از شهر مقدس قم خبر داد.
عزاداری سیار در شهر قم به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س)
عزاداری سیار در شهر قم به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدرضا انصاری اظهار کرد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) سفیران کریمه شامل چند خادم و یک مداح به همراه پرچم متبرک آستان مقدس به بیمارستان‌ها و منازل خانواده شهدای سلامت و طلاب جهادی برای اهدای متبرکات و روضه خوانی و مداحی خواهند رفت.

وی افزود: همچنین ۵ منطقه در قم تدارک دیده شده است که مادحان اهل بیت(ع) در این مناطق به روضه خوانی و مداحی سیار می‌پردازند که این مناطق عبارت از انتهای نیروگاه، شاه ابراهیم، خلجستان، بلوار پیامبر اعظم و بلوار ۱۵ خرداد می‌شود.

مسؤول واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه داد: در روز رحلت حضرت معصومه(س) نمایشگاه دائمی حریم حرم که در پارکینگ شرقی حرم مطهر واقع شده است با اختصاص هشت غرفه ویژه از ساعت ۹ الی ۲۰ به صورت یکسره به تبیین ابعاد زندگانی این بانوی کریمه می‌پردازد.

وی گفت: علاوه بر این نمایشگاه، دیوار نگاره‌های صحن صاحب الزمان(عج) نیز با به نمایش گذاشتن ۲۳ طراحی هنری پیرامون ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) و زندگانی ایشان به استقبال سالروز رحلت شهادت گونه کریمه اهل‌بیت(س) رفته است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdca6ano.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما