قم نيوز : جانشین فرمانده انتظامی استان قم تأمین امنیت در محلات را وظیفه ناجا دانست و گفت: در حدود ۵۰ درصد از محلات، شورای معتمد پلیس ‌راه‌اندازی شده است.
استفاده از شورای معتمد و نگهبان محله مورد درخواست ناجای قم است
استفاده از شورای معتمد و نگهبان محله مورد درخواست ناجای قم است
بهگزارش قم نیوز سرهنگ بهادر اسماعیلی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت در استان اظهار داشت: بهترین، آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای  گزارش دهی اخلال در نظم و امنیت جامعه توسط مردم پلیس 110 است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم به افتتاح سایت ستاد 110 در ستاد انتظامی استان به صورت تجمیعی اشاره و ابراز کرد: عوامل نیروی انتظامی در این سایت به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و پاسخگوی مردم هستند.

وی مردم را معتمدین پلیس دانست و گفت: در سالیان اخیر برای ارتقای امنیت در جامعه از مردم استفاده کرده‌ایم و به همین منظور طرح برقراری امنیت محله محور توسط پلیس در استان راه‌اندازی شده است.

به گفته اسماعیلی در طرح برقراری امنیت محله محور، ماموران با شناسایی و احصاء مشکلات و معضلات محلات، اقدام به رفع و حل این مشکلات با هماهنگی و همکاری بسیج و حوزه مقاومت محله و کلانتری محل می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم برخورد با اراذل‌ و اوباش را جزو اولویت‌های ناجا برشمرد و عنوان کرد: نیروی انتظامی همیشه در صحنه بوده با مخلان امنیت در جامعه و اراذل‌ و اوباش برخورد قاطعانه می‌کند و موارد موجود تحویل مقامات قضایی جهت برخورد قاطعانه می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح برقراری امنیت محله محور در قم آغاز شده اما نیازمند همکاری و همیاری مردم در این زمینه هستیم، تاکید کرد: هر جایی که نیاز باشد بر اساس گزارشی که شورای معتمد محل ارائه می‌دهد پلیس وارد شده و اقدام می‌کند.

اسماعیلی به امکانات محدود نیروی پلیس در برقراری امنیت در جامعه و نقش مردم در این زمینه اشاره و تصریح کرد: نقش مردم در برقراری امنیت غیرقابل انکار بوده و استفاده از شورای معتمد و نگهبان محله مورد درخواست نیروی انتظامی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تأمین امنیت در محلات را وظیفه ناجا دانست و ابراز کرد: در حدود 50 درصد از محلات، شورای معتمد پلیس راه‌اندازی شده است.

وی در پایان استفاده از شورای معتمد پلیس و نگهبان محله را مورد انتظار و درخواست نیروی انتظامی دانست و  خاطرنشان کرد: مردم عزیز و فهیم قم می‌توانند به پلیس محل و کلانتری محل مراجعه کنند و تقاضای پلیس محل را بدهند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcexv8o.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما