قم نيوز : رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم با اشاره به خدمات بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا گفت: ایثارگری بسیجیان در عرصه های مختلف بار دیگر اوج تلاش و فداکاری بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد نیروی بسیجی همیشه در خط مقدم است.
تلاش مخلصانه برای مقابله با کرونا بار دیگر فداکاری بسیج را نمایان کرد
تلاش مخلصانه برای مقابله با کرونا بار دیگر فداکاری بسیج را نمایان کرد
به گزارش قم نیوز عباس حیدرزاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: به لطف پروردگار بسیج از روزی که توسط امام خمینی(ره) بنا شد تا امروز پرورش فعال داشته و در بخش‌های مختلف ثمراتی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه حماسه «9 دی» با خنثی‌سازی فتنه 88 به خوبی نمایانگر تأثیر فعالیت مداحان و هیأت‌های مذهبی بر اقشار مختلف جامعه بود افزود: این تأثیرگذاری قابل توجه بسیج مداحان، مسؤولیت این قشر را نیز در ابعاد مختلف سنگین‌تر می‌کند.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم اضافه کرد: مهم‌ترین وظیفه هر بسیجی در هر جایگاهی حفظ «اخلاص در عمل» است و به طور تمام و کمال باید مؤدب به آداب اسلامی باشد.

حیدرزاده بیان کرد: بسیجی یعنی شخص فداکار و با اخلاص در همه زمینه‌‌ها و‌ بسیج مجموعه‌ای از اخلاص و فداکاری است.

وی تصریح کرد: فقط کسانی که در پایگاه‌های بسیج فعالیت و رفت و آمد دارند بسیجی محسوب نمی‌شوند بلکه هر فردی که مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام باشد یک بسیجی است.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم تلاش بسیجیان در راستای مقابله با کرونا را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند، حضور نیروهای بسیج در بیمارستان‌ها برای کمک به کادر درمانی و انجام مناسبات کفن و دفن متوفیان کرونایی توسط نیروهایی بسیج در زمانی که آمار فوتی‌های ناشی از این بیماری بسیار بالا بود، بار دیگر اوج تلاش و فداکاری بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد نیروی بسیجی همیشه در خط مقدم است.

حیدرزاده ولایتمداری را اصل مهمی در مسیر پیشروی بسیج دانست و گفت: در هر عرصه که رهبر معظم انقلاب دستور دادند بسیج وارد شود نیروهای بسیجی وارد شدند و برای کمک به نظام جمهوری اسلامی ایران که از اهداف مهم این تشکل است تلاش کردند.

وی آرمان و هدف نهایی بسیج را نابودی ظلم دانست و گفت: اسرائیل و سردمداران آمریکایی ظالمان ردیف اول جهان هستند که باید نابود شوند.

رییس هیأت اندیشه‌ورز بسیج مداحان استان قم تصریح کرد: حمایت از مظلومان و مستضعفان سرآمد اهداف بسیج است و هر بسیجی در هر کجای دنیا که باشد باید یار و مددکار مظلومان باشد.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا مقصد نهایی نیروی بسیجی است که اگر به آن دست یابد سعادت ابدی را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfxcd1.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما