پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : 92934

شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران

قم نيوز : تیم خانه بسکتبال قم با اعلام رسمی اعضای کادر فنی خود و پیگیری منظم و با برنامه تمرینات، آماده حضور موفق در لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌‌های کشور می‌شود.
شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران
شیمیدر حامی خانه بسکتبال قم در لیگ دسته اول ایران
به گزارش قم نیوز از آخرین حضور تیمی به نمایندگی از استان قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور چیزی نزدیک به سه سال می‌گذرد، سال 1396 که تیمی به نام هیات بسکتبال قم در این لیگ به میدان رفت و بعد از آن قمی‌ها بیشتر در لیگ دسته دوم تیم‌ داشتند.

از سال 1398 که تیم پرآوازه و مطرح شیمیدر به استان قم منتقل شد، بسکتبالی‌ها شور و انگیزه فراوانی پیدا کردند، رونق در این رشته بار دیگر رواج یافت و حالا به پشتوانه همین باشگاه موفق و شاخص بسکتبال کشور، استان قم نیز بار دیگر به لیگ دسته اول بسکتبال کشور بازگشته است.

در سالی که منتهی به بازی‌های المپیک است و بسکتبال یکی از رشته‌های المپیکی ورزشی ایران به شمار می‌رود، تیم خانه بسکتبال امسال با حمایت شرکت شیمیدر سلف نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور است، تیمی که سکان هدایت آن به یکی از مربیان با تجربه و با سابقه بسکتبال ایران یعنی عباس مرشدی سپرده شده و بسکتبال قم با این مربی نام آشنا برای صعود به لیگ برتر رقابت خواهد کرد.

همچنین محمود حاج‌اسماعیلی داور بین‌المللی و پیشکسوت بسکتبال ایران مسوولیت سرپرستی این تیم را بر عهده دارد، ضمن اینکه حمیدرضا سلیم و مهدی رحیمی مربیان این تیم هستند و سجاد عبداللهی نیز به عنوان مربی بدن‌ساز دیگر عضو کادر فنی نماینده دسته اولی بسکتبال قم در فصل 1399 مسابقات باشگاه‌های کشور است.

نکته جالب راجع به سرمربیگری عباس مرشدی در تیم خانه بسکتبال قم این است که قمی‌ها شناخت کاملی از مرشدی دارند زیرا این مربی در سال 1389 هدایت راه‌ و ترابری قم را بر عهده داشت و با کسب مقام قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به لیگ برتر بسکتبال صعود کرد و در سال 1397 نیز هدایت خلیج‌فارس قم را در لیگ دسته دوم ایران انجام داد.

انتهای پیام /106
https://qomnews.ir/vdcgty9y.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما