شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 9294
فرماندار قم:

نگاه مردم به ماهیت کمیته امداد تغییر کرده است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم گفت:‌ کمیته امداد امام خمینی مسیر تکامل را با سرعت و جامعیت بیشتری طی کرده و این امر از تغییر نگاه مردم به ماهیت آن است.
نگاه مردم به ماهیت کمیته امداد تغییر کرده است
به گزارش قم نیوز،  به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، اسماعیل زارعی کوشا در نشست افزایش تعاملات مجموعه فرمانداری با کمیته امداد امام خمینی که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: از جانب استانداری قم اختیارات مرتبط با کمیته امداد امام خمینی به مجموعه فرمانداری قم واگذار شده است که رسیدگی مناسب به این موضوع نیازمند تعامل بیشتر با کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد یکی از تأثیرگذارترین دستگاه‌ها در کنترل اقتصادی کشور و حمایت از قشر ضعیف جامعه است اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی از برکات انقلاب اسلامی و برگرفته از تفکر و نگرش عمیق و ارزشمند امام راحل است.

فرماندار قم با اشاره به تکامل کمیته امداد امام خمینی در دولت‌های نهم و دهم عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی همواره در یک سیر تکاملی قرار دارد البته در دولت‌های نهم و دهم مسیر تکامل را با سرعت و جامعیت بیشتری طی کرده است که تغییر نگاه مردم به ماهیت کمیته امداد از برکات دولت نهم و دهم بوده است.

وی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد مشخص است، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت عظیم کمیته امداد امام خمینی به نفع مردم استفاده کرد و خانوارهای ضعیف را توانمند ساخت چرا که محرومیت زدایی و افزایش توان معیشتی مردم از جمله وظایف مسئولان استان و نظام است.

زارعی کوشا با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در راستای توانمندسازی اقشار مختلف جامعه و به خصوص مددجویان کمیته امداد امام خمینی افزود: امور مرتبط با کمیته امداد امام خمینی با تلاش مسئولان پیگیری خواهد شد و مسئولان استان آماده پیگیری مشکلات در مسیر خدمت‌رسانی به این نهاد هستند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcf.1d1iw6d0jgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما