جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : 92945
رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق:

فعالیت‌های خلاقانه مکمل فعالیت‌های تبلیغی می‌شوند

قم نيوز : رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات گفت: هیچگونه مانعی برای فعالیت تبلیغی، مبلغانی که ایده نو در قالب یک گروه ارائه و خدمات آموزشی دریافت کنند ایجاد نمی شود.
فعالیت‌های خلاقانه مکمل فعالیت‌های تبلیغی می‌شوند
فعالیت‌های خلاقانه مکمل فعالیت‌های تبلیغی می‌شوند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام محمد قطبی در نشست مشترک اداره کل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق که به منظور تبیین ظرفیت‌های این اداره کل برگزار شد، بیان بیان مطالبی در خصوص اهداف فعالیت‌های این مرکز و نحوه خدمات دهی و پذیرش آن پرداخت.

وی با اشاره به سیاست کلی مراکز نوآوری در کشور اظهار داشت: مسأله ای که در مراکز نوآوری دنبال می‌شود و به طور معمول مراکز رشد یا شتاب دهنده که با واژه‌های مختلف در سطح کشور مطرح هستند، این است که از ایده‌ای که قابلیت رشد را دارد و در قالب یک کسب و کار می‌تواند در جامعه در عرصه عمل ظاهر گردد را پشتیبانی می‌کنند.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: فرآیند پذیرش، مشاوره، آموزش، توانمند سازی و ارائه خدمات در چنین مراکزی صورت می‌گیرد تا صاحبان ایده به یک بلوغ برسند و بتوانند در قالب یک شرکت خلاق در سطح جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: در مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق علاوه بر میزبانی از ایده‌های خلاق، یک فرایند دیگری نیز پیش بینی شده است که در آینده نزدیک به عنوان «بسته های فعالیتی و برنامه ای» ارائه خواهیم کرد.

حجت الاسلام قطبی اظهار داشت: ما ورودی‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق را می‌توانیم به عنوان یک درگاه تعریف کنیم و هر فردی که شرایط مصوب در این مرکز را داشته باشد، اعم از طلاب و غیر طلاب، خانم یا آقا و با هر رده سنّی و از هر نقطه کشور، اگر ایده‌ای داشته باشد که هیأت داوران تشخیص بدهند که این ایده قابلیت ایجاد یک شرکت خلاق را دارا باشد، این فرد می‌تواند در این مرکز پذیرش و از خدمات موجود در این مرکز بهرمند گردد.

وی، همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت با دفتر تبلیغات اسلامی را امری مهم برشمرد و گفت: این مرکز به ۲ دلیل خواستار همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی می‌باشد؛ اول اینکه مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق قصد دارد غالب و محوریت فعالیت‌های آن حوزوی باشد، دلیل دوم آنکه اگر ظرفیت موجود در دفتر تبلیغات اسلامی امتداد پیدا کند، آورده بیشتری برای دفتر محسوب خواهد شد.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در این جلسه باید تبیین شود در بخش تبلیغ و اداره کل تبلیغ عمومی چه ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند تا یک گروه از طلاب که دارای ایده فناورانه و خلاقانه است، به سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت سوق داده شود تا بتوانند از خدمات موجود در این مرکز بهره مند شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر مبلغان دارای ایده خلاق و نو در قالب یک گروه در مرکز نوآوری و خلاقیت برای دریافت خدمات آموزشی پذیرش شوند، هیچ گونه مانعی با ادامه فعالیت‌های تبلیغی آنها به وجود نمی‌آید، بلکه می‌توانند با استفاده از خدمات آموزش و مشاوره‌ای این مرکز، تحولی در راستای بالا بردن راندمان فعالیت تبلیغی خود داشته باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw3a3.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما