جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب : 92955

قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران

قم نيوز : تیم والیبال رعد پدافند هوایی قم دیدارهای مرحله نخست از دور مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را با قرار گرفتن در انتهای جدول رده‌بندی به پایان رساند.
قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران
قعرنشینی رعد پدافند هوایی قم در والیبال ایران
به گزارش قم نیوز مسابقات والیبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با رقابت ۱۸ تیم حاضر در این دوره برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر سال آینده برگزار می‌شود، در حالی که تیم رعد پدافند هوایی قم نیز در گروه دوم مرحله مقدماتی این پیکارها حضور دارد.

این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون والیبال امسال بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را با عنوان جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌کند و دیدارهای مرحله نخست در شهرهای مشهد و اردبیل به انجام رسید و قمی‌ها در شمال غرب ایران این مرحله را سپری کردند.

در گروه نخست از مرحله مقدماتی این مسابقات تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، مس رفسنجان، سرو قامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران، مجتمع فولاد خراسان، اشتاد سازه مشهد، تخت جمشید مرودشت و هوادار تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند تا صعود کننده‌های این گروه مشخص شوند.

اما تیم رعد پدافند هوایی قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی است و برای عبور از این مرحله به مصاف تیم‌های سامسونگ جویبار، عقاب ملل اردبیل، پاس گرگان، صنایع اردکان، ایرانشید چالوس، خوش سیمای آمل، مرحوم باقرزاده و اسپرت هوشیار تبریز رفت ولی در این مرحله عملکرد موفقی نداشت.

با پایان دیدارهای مرحله نخست در گروه دوم مقدماتی، تیم پاس گرگان با 14 امتیاز صدرنشین شد، عقاب ملل اردبیل با 10 امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم‌های 9 امتیازی باقرزاده و صنایع اردکان سوم و چهارم شدند، ایرانشید چالوس و سامسونگ جویبار نیز با امتیاز مشابه پنج در رده‌های پنجم و ششم جای گرفتند.

اما تیم رعد پدافند هوایی قم با یک برد، چهار باخت و چهار امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته اول والیبال مردان ایران قرار گرفت و تیم‌های خوش‌سیمای آمل و اسپرت هوشیار تبریز به ترتیب با سه و یک امتیاز رده‌های هشتم و نهم این گروه را از آن خود کردند.

تنها پیروزی تیم هندبال رعد پدافند هوایی قم در مرحله نخست این پیکارها برابر تیم اسپرت هوشیار تبریز و با نتیجه سه بر یک به دست آمد اما نماینده قم در سایر بازی‌ها مقابل حریفان خود شکست خورد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjiheh.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما