قم نيوز : استاندار قم ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته محسن فخری‌زاده، گفت: تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در بیمارستان‌های قم روند نزولی دارد، اما تا تغییر وضعیت قرمز ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها ادامه دارد.
اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در قم ادامه دارد
اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها در قم ادامه دارد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته دکتر محسن فخری زاده، گفت: تلاش‌های مذبوحانه دشمنان نه تنها خللی در جهش علمی کشور ایجاد نخواهد کرد، بلکه ملت ما را در این مسیر مصمم‌تر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع کرونا در سطح کشور تحت کنترل است، گفت: پس از اعمال محدودیت‌ها علامت‌های مثبتی مشاهده شده است و امیدواریم تا پایان هفته جاری شاهد روند نزولی شیوع کرونا در سطح کشور مشاهده شود.

استاندار قم ضمن قدردانی از مردم فهیم استان قم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت استان قم را رو به بهبود توصیف کرد و افزود: خوشبختانه تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها در بیمارستان‌های قم روند نزولی دارد، اما تا تغییر وضعیت قرمز استان قم اعمال ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به ادامه فعالیت دستگاه‌های ارائه کننده خدمات ضروری طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، بیان کرد: سایر ادارات دولتی با نظر ارشدترین مقام دستگاه می‌توانند تعداد پرسنل را به طوری که در روند ارائه خدمت به مردم خللی وارد نشود، کاهش دهند.

سرمست در پایان گفت: برای استفاده مردم از خدمات سازمان‌های دولتی، همراه داشتن کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر که شماره ملی در آن ثبت شده الزامی است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauono.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما