قم نيوز : مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: برای جلوگیری از هدررفت منابع آبی استان 200 لیتر در ثانیه اقدام به جداسازی آب خاکستری برای فضای سبز شهری کرده‌ایم.
جداسازی ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز قم
جداسازی ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب خاکستری برای آبیاری فضای سبز قم
به گزارش قم نیوز پیام جوادیان اظهار داشت: برای مقابله با خشکسالی اقدامات و برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم و طی جلساتی که با آب منطقه‌ای و معاونت امور عمرانی استانداری داشتیم این برنامه را پیگیری و بررسی کردیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: با توجه به محدودیت منابع آبی در استان برای تأمین آب فضای سبز شهر قم ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب مصرفی را جداسازی و در عرصه‌های شمالی شهر قم هم اقدام به ایجاد تصفیه‌خانه ثانویه کردیم.

جوادیان با بیان اینکه ما از شرکت آب منطقه‌ای برای تأمین آب موردنیاز فضای سبز شهر درخواست تأمین چاه‌های آب کردیم، ابراز کرد: تاکنون ۶۱ لیتر آب موردنیاز را تأمین کردند و در سامانه موردنظر ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۳۶۲ پارک و بوستان در شهر قم وجود دارد، یادآور شد: برای تأمین آب فضای سبز شهری نیاز به چاه‌های آب بیشتری احساس می‌شود که در این زمینه نیازمند همکاری و هماهنگی بیشتر با دستگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه در سال ۹۹ برای خریداری لوله و اتصالات آب ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده، تصریح کرد: برای مقابله با محدودیت‌های آبی و خشکسالی باید منابع ملی برای استان در نظر گرفته شود تا اقدامات سریع‌تری برای مقابله با این تهدید صورت گیرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccsxqo.2bq1x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما