قم نيوز : تولیت مسجد مقدس جمکران در پیامی پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید فخری زاده را تسلیت گفت و اعلام کرد: این جنایت تروریستی چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.
ترور شهید فخری زاده خباثت آمریکا و صهیونیست‌ها را به تصویر کشید
ترور شهید فخری زاده خباثت آمریکا و صهیونیست‌ها را به تصویر کشید
به گزارش قم نیوز در پیام حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان آمده است: در جمعه ای دیگر، داغ ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی در دل شیدای منتظران منجی موعود تازه شد.

در این پیام تصریح شده است: شهادت مظلومانه دانشمند متقی و مخلص شهید محسن فخری زاده را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه ، نایب بر حق اش، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معزز آن شهید عزیز و امت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: این جنایت تروریستی بار دیگر از یک سو مظلومیت سربازان بی ادعا و گمنام ولایت را بر همگان آشکار کرد و از سوی دیگر چهره بدون نقاب دشمنان اسلام ناب و اوج رذالت و خباثت آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش گذاشت.

در این پیام یادآور شده است: خون پاک این شهید والامقام بار دیگر ثابت کرد که دل بستن به  مذاکره با شیطان بزرگ، سرابی بیش نیست و امید است به برکت این خونها،  کسانی که هنوز خواب آمریکا را می بینند، بیدار شوند.

در این پیام افزوده شده است: این حادثه تروریستی و برخی بازتابها و واکنشهای به آن، مجددا ثابت کرد که مساله نفوذ در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و فرهنگی شعار و توهم نیست بلکه تهدیدی جدی است که هوشیاری بیشتر همه آحاد مردم و تدبیر مسؤولان را می‌طلبد. نکته مهم اینکه باید مراقب باشیم عناصر ساده اندیش یا نفوذی با القائات و تسویلات شیطانی، جمهوری اسلامی را از انتقام مقتدرانه باز ندارند. چرا که هرگونه انفعال در برابر جنایتکاران، گستاخی بیشتر آنان را به دنبال دارد.

انتها پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdfz0n.yt0sf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما