يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 93020

مناطق محروم شهر جزو دغدغه‌های اصلی شورای شهر هستند

قم نيوز : رئیس شورای استان قم با بیان اینکه منطقه 6 و دو سال‌های سال است که جزو دغدغه‌های اصلی اعضای شورا هستند گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی به دنبال ارائه خدمات مطلوب در این مناطق هستیم.
مناطق محروم شهر جزو دغدغه‌های اصلی شورای شهر هستند
مناطق محروم شهر جزو دغدغه‌های اصلی شورای شهر هستند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 6، با بیان اینکه منطقه 6 و دو سال‌های سال است که جزو دغدغه‌های اصلی اعضای شورا هستند گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی به دنبال ارائه خدمات مطلوب در این مناطق هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین مشکلات شهر قم را ورودی‌ها دانست و افزود: ورودی جعفریه یکی از ورودی‌های نامطلوب شهر بوده که اکثر خودروهای سبک و سنگین از این ورودی استفاده می‌کنند.

رئیس شورای استان قم با اشاره به مناسب‌سازی مسیر جعفریه گفت: تردد در این مسیر بسیار بالا است و سرمایه‌گذاری خوبی در این مسیر و ورودی صورت گرفته تا تردد با سهولت بیشتری صورت گیرد.

وی بیان کرد: برای اینکه مسیر تقاطع درست اصلاح شود پل جدیدی در مسیر بلوار امام علی(ع) احداث شد تا ترافیک روی آن منتقل شود و سپس اصلاح مسیر صورت گیرد.

آتش زر خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که ورودی‌ها را زیبا و مطلوب کنیم و کاربری‌هایی هم به این ورودی‌ها بدهیم که ارزش افزوده خوبی برای شهر و مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه مترو نیز از همین محدوده به سمت مرکز شهر حرکت می‌کند گفت: این پروژه‌ها نشان می‌دهد که شورای شهر و شهرداری علاقمند هستند که خدمات با محوریت مناطق محروم شهر ارائه شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0n.yt0sx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما