قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: امسال 90 پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبز و... با اعتبار 66 میلیارد تومان در دستور کار منطقه 6 است.
لزوم توسعه بوستان‌های محله‌ای در شهر/ 90 پروژه امسال در منطقه 6 اجرا می‌شود
لزوم توسعه بوستان‌های محله‌ای در شهر/ 90 پروژه امسال در منطقه 6 اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز حسن طلایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه 6، با بیان اینکه امسال 90 پروژه عمرانی، خدماتی، فضای سبز و... با اعتبار 66 میلیارد تومان در دستور کار منطقه 6 است اظهار کرد: از مهم ترین پروژه‌های منطقه ورودی جعفریه است که نقش بسزایی در ساماندهی ترددها در این محدوده شهر دارد.

وی گفت: این پروژه تبادل ترافیکی بین ورودی شهر و رینگ بزرگراه امام علی(ع) را انجام می‌دهد که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره احداث بوستان بانوان در منطقه 6 افزود: این بوستان به مساحت 3 هزار و 300 مترمربع شامل مسیر دوچرخه، فضای بازی کودکان، آبنما و... با توجه به تراکم جمعیتی فضای مطلوبی برای تامین رفاه مردم منطقه است.

وی بیان کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی منطقه 6 علی رغم اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر سرانه فضای سبز کمتر از 4 مترمربع است که اختلاف زیادی با سرانه فضای سبز کل شهر دارد.

طلایی خاطرنشان کرد: هرچند در سال های اخیر فضای سبز شهر قم نسبت به گذشته توسعه قابل توجهی پیدا کرده است، اما نیاز است به مناطق کم‌تر برخورداری مثل منطقه 6 توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: نیاز است در کنار کلان‌پروژه‌ها در حوزه فضای سبز، به احداث بوستان‌های محله‌ای نیز توجه ویژه شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0xd1.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما