دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 93028

داوران قمی قاضی جدال رقبای آبادانی و اصفهانی لیگ برتر

قم نيوز : داوران لیگ برتری فوتبال استان قم این هفته مسابقه نمایندگان آبادان و اصفهان را در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند.
داوران قمی قاضی جدال رقبای آبادانی و اصفهانی لیگ برتر
داوران قمی قاضی جدال رقبای آبادانی و اصفهانی لیگ برتر
به گزارش قم نیوز در آستانه دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده بازی‌های این هفته اعلام شد، در حالی که قمی‌ها هم در این هفته داوری می‌کنند.

در شرایطی که استان قم با حضور علی صفایی داور مطرح خود و کمک‌داوران فوتبال قم در هفته سوم لیگ برتر نیز نماینده داشت و صفایی قضاوت مسابقه حساس شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل‌گهر سیرجان و جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان را انجام داد، این هفته صفایی استراحت دارد.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدارهای هفته چهارم روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 10 و 11 آذر ماه برگزار می‌شود و روز دوشنبه دهم آذر‏، چهره با سابقه داوری فوتبال قم یعنی حسین نجاتی در تیم برگزار کننده مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم حضور دارد.

مسابقه فولاد خوزستان و آلومینیوم سازی اراک به قضاوت میثم حیدری و کمک قهرمان نجفی، صادق رستمی و علی ابراهیمی در ورزشگاه اختصاصی فولاد در اهواز برگزار می‌شود و کمک داور شناخته شده فوتبال قم یعنی حسین نجاتی ناظر این بازی محسوب می‌شود.

اما روز سه‌شنبه یازدهم آذر ماه که سایر دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، در دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان که طبق برنامه در ورزشگاه تختی آبادان به انجام می‌رسد، دو عضو تیم داوری بازی از استان قم هستند.

داور این دیدار سیدوحید کاظمی معرفی شده و کمک‌های وی محمدعلی پورمتقی کمک داور فوتبال استان قم به همراه اسماعیل احمدی هستند، ضمن اینکه حسین زمانی داور جوان فوتبال قم به عنوان داور ذخیره این دیدار در تیم داوری حضور خواهد یافت، مسابقه‌ای که ناظر آن ایرج نظری است.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbwgb9.rhbf5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما