دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : 93034

محدودیت‌های کرونایی به منزله تعطیلی ادارات قم نیست

قم نيوز : طبق مصوبه ستاد عالی مقابله با کرونا، دستگاه‌ها و ادارات دولتی باید با حداقل‌ترین نیروها به خدمت بپردازند و دستگاه‌ها به‌هیچ‌عنوان تعطیل نیستند.
محدودیت‌های کرونایی به منزله تعطیلی ادارات قم نیست
محدودیت‌های کرونایی به منزله تعطیلی ادارات قم نیست
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی با قدردانی از همراهی شایسته مردم قم در طول محدودیت‌ها اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد عالی کرونا مقرر شد کلیه دستگاه‌ها و ادارات نسبت به کاهش حداکثری نیروی انسانی خود با هماهنگی بالاترین مقام دستگاه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افزود: لذا همه معاونین و مدیران دستگاه‌ها و ادارات در استان و شهرستان‌ها و بخش‌ها باید در محل کار حضور داشته باشند، اما کارکنان را برای دستگاه‌های ضروری به حداقل نیرو برسانند.

وی با بیان اینکه باید با کاهش نیرو هیچ خللی در ارائه خدمات ضروری به مردم ایجاد نشود، تصریح کرد:در خصوص شائبه‌ تعطیلی نیز باید گفت دستگاه‌ها و ادارات تعطیل نیست ولی باید با حداقل نیرو به کار بپردازند.

گروسی عنوان کرد: هفته قبل یک سوم نیرو شرط در فعال بودن ادارات و دستگاه‌ها بود و این هفته تا 14 آذر به‌هیچ‌وجه محدودیت یک سوم نداریم و حتی اداره‌ای با یک تا دو نفر پاسخگو نیز می‌تواند به خدمت بپردازند و خللی در خدمت‌رسانی ایجاد نشود.

انتهای پام / 106
https://qomnews.ir/vdci5ua3.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما