دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 93037

بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران در سال جاری

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به بودجه 150 میلیارد تومانی این سازمان در سال 99 از بهره برداری از اتمام تقاطع غیرهمسطح ولی عصر(عج) خبرداد.
بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران در سال جاری
بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی سازمان توسعه و عمران در سال جاری
به گزارش قم نیوز سید ابوالفضل میریک امامی در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم که در  استانداری قم برگزار شد با اشاره به تفریغ بودجه سازمان توسعه و عمرانی شهرداری در سال ۹۸ اظهار داشت: بودجه سازمان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ بود که در اصلاحیه به ۱۴۰ میلیارد تومان رسید که بر اساس درآمدی ۸۱ درصد و هزینه‌ای ۸۳ درصد محقق شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم به تفریغ بودجه سال ۹۹ نیز اشاره کرد و گفت: بودجه مصوب سال جاری ۱۵۰ میلیارد و در ۶ ماه ۷۵ میلیارد تومان است که نسبت به‌کل سال ازنظر درآمدی ۳۶ درصد و ازنظر هزینه‌ای ۵۴ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به تسریع حرکت سازمان و تحقق یافتن ۹۰ درصد بودجه شش ماهه در دو ماه گذشته تصریح کرد:  با توجه به شرایط خاصی که از اواخر سال گذشته تا امروز گریبان گیر آن هستیم و گرانی‌های پیش‌آمده یک مقداری در بحث کارکرد در ابتدا دچار مشکلاتی شدیم اما با تدابیری که صورت گرفت و حمایت‌های شهردار پروژه‌ها پیشرفت داشتند و زمین نماند.

میریک امامی افزود: تدابیر ویژه‌ای در سال گذشته صورت گرفت ازجمله خرید قیر و میلگرد به‌طوری‌که ۴ هزار تن میلگرد با مبلغ ۴ هزار تومان خریداری شد که امسال به ۱۴ هزار تومان رسید که اگر این خرید و نقدینگی در مصالح نبود پروژه‌ها با مشکل مواجه می‌شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم بابیان اینکه دپوی عظیم در ذخیره قیر و مصالح روند اجرای پروژه‌ها را دچار وقفه نکرد تأکید کرد: از جمله پروژه‌هایی که از ابتدای سال شاهد بهره‌برداری آن‌ها بودیم تابلیه کارگر و محوطه‌سازی شهربازی بود که به اتمام رسید.

وی با اشاره به تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر(عج) به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران افزود: پروژه ولیعصر با قرارداد ۴۶ میلیاردی محقق شد و به اتمام رسید و به‌زودی در سه سطح به بهره‌برداری می‌رسد.

امامی  به ادامه پروژه‌های در دستور کار سازمان توسعه و عمران شهرداری قم هم اشاره کرد و گفت: ادامه تونل جمهوری از میدان امام حسین(ع) تا یادگار امام و پروژه جعفریه و رمپ D پل ۹دی نیز ازجمله پروژه‌هایی است که تا پایان سال همگی به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbzgb9.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما